Console voor infotainment

In mijn Yeti van 2010 zit nog de standaard radio/cd-speler.
Mijn vraag is nu of het mogelijk is om deze te vervangen voor een infotainment.
Weet iemand of waar ik het beste een inbouw console kan aanschaffen om bijvoorbeeld een RNS510 infotainment in te bouwen?
 

JeSko

Forumguru
Even voor de beeldvorming, heb je zo'n Interieur? Je kan die oude radio Plus het front errond gewoon in zijn geheel vervangen door een Android radio. Ga ik ook doen bij mijn Superb. De toestellen aangeboden voor uw Yeti passen zodat het gehele zwarte front rondom je huidige radio schermpje vervangen word, daar is bij mijn weten geen extra inbouwconsole voor nodig.
 

Bijlagen

  • skoda-yeti-012010-3m-inleg-dashboard-interieurset-aansluitend-en-pasgemaakt-op-het-21-delig.jpg
    skoda-yeti-012010-3m-inleg-dashboard-interieurset-aansluitend-en-pasgemaakt-op-het-21-delig.jpg
    167,4 KB · Weergaven: 100
Ik heb inderdaad exact hetzelfde interieur, en met de info die jij mij doorgeeft kom ik een heel stuk verder.
En de prijzen die vallen best wel mee met de korting die er nu is.
bedankt voor de info. Helemaal toppie !!!
 

EdK

Forumguru
Heb ook Yeti gehad van 2010
heb de Swing er ook uitgehaald en vervangen toendertijd voor een Zenec.com
Neemt alle funtie's over en stuurmodules blijven ook gewoon werken
Alleen als je frame er omheen niet meer past dan moet je het frame hebben voor de yeti die om een Columbus heen zit.
Kost niet zo gek veel bij de dealer en paste bij de Zenec er zuigend omheen
 
Inmiddels de RSN 510 naar volle tevredenheid ingebouwd.
Alleen past het standaard frame dus hier ook niet, maar die is in bestelling bij Aliexpress.
 

diamont

Nieuw lid
Weet niet of ik hier juist zit, maar heb een Avison N8VW7RNS radio in mijn Yeti van 2015. Nu zoek ik een frame (of omranding) of hoe je zoiets noemt. Door de honderden frames op internet zie ik door het bos de bomen niet meer. Heb nu twee lelijke gaten links en rechts van de radio die ik wil afdekken. Iemand ervaring daar mee? Dank bij voorbaat.
 

hemi24

Forumguru
@diamont : daar is geen simpel antwoord op te geven, afhankelijk van wagenuitrusting en het aircosysteem zij er nog altijd 6 mogelijkheden volgens bijgevoegde site ( (8), (9) of (10) ): http://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IlNLT0RBIiwiNDAiOiJZZXRpIEV1cm9wZSIsIjUwIjoiMjAxNSIsIjYwIjoiQm9keSIsIjcwIjoiODU3MjAifXx8c3Q9PTcwfHxicmFuZD09c2t8fG1hcmtldD09Q1p8fG1kbD09WUVUICB8fEVwaXM9PTc3OXx8RWluc2F0ej09MjAxNXx8TWFpbkdyb3VwPT04fHxCaWxkdGFmZWw9PTg1NzIwfHxHcmFmaWs9PTA4NTcyMDY2Ng==

Misschien heb je een foto van hoe het er nu uitziet?
Of een onderdeelnummer van de huidige omranding
5L0 858 069? ???
 

diamont

Nieuw lid
radiofront.png

Dit is hem. Radio loopt aan de smalle kanten niet recht (boven breder dan onder) en dat is het probleem, want de meeste covers zijn gewoon loodrecht.
 

diamont

Nieuw lid
autoorigineel.png

Deze zat er origineel in. Ik denk dat die wat je toonde net het omgedraaide is boven smal onder breed. De radio is boven breed en onder smal. Maar hartstikke tof dat je het voor mij uitgezocht hebt. Ik ga inderdaad eens naar skoda en vraag gewoon of ze er een oplossing voor hebben. Nogmaals dank. Henk
 

hemi24

Forumguru
Jouw nieuwe radio heeft exact dezelfde contouren als een standaard Skoda navigatiesysteem, dus de omranding die ik je stuurde zou daarom ook moeten passen…
De foto’s van de link geven wel een vertekend beeld ben ik bang!
 

diamont

Nieuw lid
Aah... fijn om te horen. Ik ga er mee aan de slag. Nogmaals dank. Overigens voor mij geen andere auto meer als Skoda. Zijn gewoon fijn die dingen.
 
Inmiddels is het frame voor de infotainment binnengekomen en om de radio/infotainment gemonteerd.
perfecte pasvorm.
het betreft hier hetzelfde infotainment als op de foto van diamont.
Dus als die nog geen passend frame kan vinden weet ik wat hij kan bestellen.
 
Ook heb ik voor het gemak een achteruitrijcamera gemonteerd.
Dit was wel even wat werk omdat ik de draadverbinding heb gesoldeerd en geïsoleerd met krimpkous.
Schitterend beeld, maar met draaiende motor veel beeld storing.
Dit heb ik kunnen verhelpen door het monteren van een 12 volt filter.
 

diamont

Nieuw lid
Inmiddels is het frame voor de infotainment binnengekomen en om de radio/infotainment gemonteerd.
perfecte pasvorm.
het betreft hier hetzelfde infotainment als op de foto van diamont.
Dus als die nog geen passend frame kan vinden weet ik wat hij kan bestellen.


Graag, ik heb nog geen passend frame gevonden.
 
Hallo Diamont, ik hoop dat je onderstaande link kunt kopiëren, maar dit frame past gegarandeerd.
Ik had voorheen dezelfde radio er in zitten als jij.



https://nl.aliexpress.com/item/1005002460031801.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.48b34c4dpL0D00

als je naar beneden scrolt dan kom je ook de afmetingen van het gat tegen
aan de bovenkant 220 mm
aan de onderkant 210 mm
hoogte van het gat 130 mm

Dit frame kost 15,05 Euro incl. verzendkosten en heb je binnen 10 dagen in huis !!
 
Laatst bewerkt:

diamont

Nieuw lid
@Robby66

Super, dank je wel zeg! Skoda wou mij in deze niet helpen omdat het om een niet Skoda radio ging... Deze ga ik meteen bestellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Slechte zaak van Skoda, ik zou daar persoonlijk niet meer zo snel naar binnen lopen als ik een auto zou zoeken.
 
Bovenaan Onderaan