Condens in de mistlampen/dagrijverlichting Superb II

v104912

Nieuw lid
Ik heb een superb van mei 2009.
Ik woon in belgie en mijn mistlampen hebben ze al twee maal vervangen wegens condens in de mistlampen. Dit in garantie.
Nu geen probleem meer
 

michelover

Forumguru
Vanmiddag even naar de dealer geweest en een set nieuwe mistlampen zijn gelijk besteld door de dealer.
Valt allemaal onder de garantie.
 

Blankenzee

Nieuw lid
Ja ik heb ook last van condens in de mistlampen,maar ook in het linkerachterlicht. Ben nog niet terug geweest naar de dealer,maar gaat gauw gebeuren.De logo's aan de buitenzijde zijn ook behoorlijk aan het vergaan.De auto is van september.
 

Skody

Actief lid
Hoe bedoel je de logo's zijn 'ook behoorlijk aan het vergaan'? Zijn dat de logo's van het merk en type o.i.d. op de achterklep of andere logo's?
 

Skody

Actief lid
Zou idd kunnen kloppen. Had ik op m'n vorige Octavia op een gegeven moment ook last van, maar al na een half jaar lijkt me wel erg snel toch? Werd aangegeven dat de auto van september is.
 

Blankenzee

Nieuw lid
Het gaat om het merk logo op de achterklep. Alle zilver accenten in het logo slaan helemaal wit uit,het ziet er niet uit!!!
 

Skody

Actief lid
En je hebt m niet in de bleek gezet ? Geintje. Toch wel raar, zou er gewoon mee naar de dealert gaan en een nieuw logo er op laten zetten. Je hebt m toch nog maar een paar maanden of zo?
 

Blankenzee

Nieuw lid
Ha Ha,je zou het bijna wel gaan denken. Ga zeker snel naar de dealer,want het vocht in de lampen is niet het enige probleem. Zie in het forum 1.8 tsi rijdt met vervelende schokken.Dit probleem speelt al vanaf het begin en vrees dat dat ook nog wel even gaat duren.De auto is van september 2009.
 
Bovenaan Onderaan