Computerinstellingen

Wie kan mij vertellen wat er allemaal met de computerinstellingen kan worden gedaan? Ik heb een Fabia II Drive sinds verleden week.
Alvast dank!

Groet Bart
 

Desperado

Forumguru
Geen idee, de vraag is ook niet echt duidelijk. Welke computer, wat voor instellingen?
Het wordt hier trouwens erg gewaardeerd als je je eerst even voorstelt in het meet en greet gedeelte. Dan weten we ook met wie we van doen hebben.
 
Leuk dat "meet en Greet", de zoekmachine komt niet op het topic en zoeken waar je nog nooit geweest bent is best wel omslachtig. In mijn profiel kan je het nodige lezen. En anders moet je maar vertellen waar dat "meet en Greet" zit. Alvast dank.
 
Ik bedoel de computerinstellingen vwb de lichten (bv corner function) en richtingaanwijzers. Het gaat dus niet om tuning en motorfuncties.
 

Antera

Donateur
Bochtverlichting is lang niet altijd via je Boardcomputer in te stellen maar wel met VCDS mits de module het ondersteund en mistlampen/bochtverlichting units aanwezig
 
Noord26: hoe dikker de auto, hoe dikker de pil. Gelukkig heb ik ook weinig verstand van software en computers! Dus al lees ik het dan hoef ik het nog niet te begrijpen! Gelukkig is dit forum om elkaar te helpen, hoop ik.
 

Noord26

Forumguru
Noord26: hoe dikker de auto, hoe dikker de pil. Gelukkig heb ik ook weinig verstand van software en computers! Dus al lees ik het dan hoef ik het nog niet te begrijpen! Gelukkig is dit forum om elkaar te helpen, hoop ik.

Dan heb je een hele dunne pil te pakken hoor met een F2 in drive uitvoering. ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Idd, ik denk dat het voor zo'n Faab bijna een must is, dat verlagen. Echt een wereld van verschil hoe de wegligging en stabiliteit verbetert
 
Fijne tip, ertromp! Alleen ben ik blij met de iets hogere instap en zitting. Heb helaas een knieprothese gekregen met een hoop ellende er omheen.
 
@Rosinfield: ik weet het, ik ben van Golf Vnaar een Golf Plus overgestapt en daar moest ik al veel wegligging inleveren, dus nu moet ik nog maar een stapje terug in de bochten. Het is niet anders, maar wel bedankt voor de tip.:cry:

Wat een leuke emoticons hebben ze hier op het forum!:mad::laugh::yeah:
 

EdZ

Donateur
Het scheelt een beetje per bouwjaar en uitvoering geloof ik, maar je hebt het over bv cornerverlichting (wat niet hetzelfde is als bochtverlichting, waarmee je lichtbundels meedraaien). Cornerverlichting kun je niet zelf aan- of uitzetten. Via je maxidot-display (mits aanwezig) kun je wel wat andere zaken instellen, zoals bv waarschuwing bij overschrijden ingestelde snelheid. Alles met de rechterstuurhendel (handle?) in te stellen.

Ander dingetje is dagrijverlichting. Als je die niet hebt in de vorm van brandende mistlampen vóór, kun je in je zekeringenkastje met een schakelaar een soort van dr-verlichting aanzetten: vóór en achter, maar zonder dashboardverlichting/kentekenplaat. Ik heb dat zelf uitgezet, ik rij altijd met stadslicht.
 
Dank EdZ, ik heb idd. naast mijn mistlampen ook dagrijlichten. Mijn bedoeling is dat de mistlampen in de bocht gaan branden onder de voorwaarden die eraan gesteld zijn: Niet sneller dan 40 km en RAW aan en stuurwielen niet rechtuit.
 
Bovenaan Onderaan