Comfort openen/sluiten van de ramen

mvdk

Lid
Sinds een aantal dagen werkt het openen en sluiten van de ramen niet meer met de afstandsbediening.
Iemand enig idee?
 

Marcooctavia

Forumguru
Neem aan dat je de ab lang ingedrukt houd?
Is je accu los geweest of leeg?
Dan moet je de ramen even inleren.

Marco.
 

mvdk

Lid
Nieuw batterijtje niet geprobeerd nog: er moet nog ergens een cr2025 liggen, maar is uiteraard niet te vinden. Dus morgen of maandag ff nieuwe scoren.
Met de andere afstandsbediening lukt het inderdaad ook niet, maar die wordt nooit gebruikt, dus geen idee hoe oud dat batterijtje is...
 

AndreM

Forumguru
Heb je de ramen al opnieuw ingeleerd?
Probeer eens het raam van het linker voorportier te openen, met de knop linkerraam indrukken en minimaal 3sec. ingedrukt houden als het raam open is en dan je raam sluiten met de knop omhoog vasthouden en de knop weer minimaal 3sec. omhoog houden als het raam gesloten is.

Als het je batterij zou zijn, krijg je een melding in je maxdot dat de batterij leeg is.
 
Laatst bewerkt:

mvdk

Lid
Ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan

Maar ook dat heb ik bekeken. In het Columbus-menu kan ik alleen aan- of uitvinken of ik alleen het bestuurdersraam, of alle ramen wil bedienen met de afstandsbediening.

De enige andere ‘storing’ die ik momenteel heb, is een defect lampje van de kentekenplaatverlichting.
Die verwissel ik zodra ik de nieuwe gasveren binnen heb, want de lampjes vliegen er doorheen met zo’n hard dichtslaand kofferdeksel.
Maar lijkt me sterk dat dat de oplossing gaat zijn.
 

Marcooctavia

Forumguru
Als ritje Ypenburg te doen is voor je kan ik hem uitlezen.
Gelijk led in je kenteken verlichting zetten gaat langer mee.

Marco.
 
Sinds een aantal dagen werkt het openen en sluiten van de ramen niet meer met de afstandsbediening.
Iemand enig idee?
Nou, ik heb dit ook sinds vorige week. En het raam van de passagier gaat sindsdien niet meer automatisch open en dicht.
Ik heb al gereset naar fabrieksinstellingen voor openen/sluiten, maar dat bood geen soelaas.. Zal die met 3 sec. inhouden eens proberen.

En anders ben ik nog heel benieuwd wat er na het uitlezen uitgekomen is.. :)
 

mvdk

Lid
Nu je het zegt....
Volgens mij doet mijn rechter achteruit ook niet in ‘standje auto’...

Is het wellicht nodig alle 4 de ramen afzonderlijk opnieuw in te leren...?
 
Bovenaan Onderaan