Combi DSG 2.0 TDI CR 170 PK

achbrouwer

Forumguru
het uitmeten en positie bepalen van de rechter pot met het maken van passende beugel nam wat tijd in beslag.
nadien was het meten en passen van het T stuk en de aansluitingsbuizen.
eerst de linker kant vast gezet. Daarna de stukken tussen de rechter pot en het t-stuk er in gemeten en aan getipt.
de uitlaat er onderuit gehaald en alle stukken afgelast.
lassen schoongemaakt en met zink verf behandeld.

al met al van 8:30 tot 15:30 bezig geweest.
 

louike

Actief lid
wel gaaf dit!
Uniek een S2C TDI met 4 tips ;)
Ziet er mooi uit - het is dat je nog een TDI logo hebt, zonder die denkt iedereen dat je met een 2.0TSI of een 3.6V6 rijdt...
 

achbrouwer

Forumguru
wel gaaf dit!
Uniek een S2C TDI met 4 tips ;)
Ziet er mooi uit - het is dat je nog een TDI logo hebt, zonder die denkt iedereen dat je met een 2.0TSI of een 3.6V6 rijdt...

denk dat ik de TDI er gewoon oplaat staan,
schaam me nergens voor wat dat betreft :pardon:

zien ze gelijk(althans diegene die iets meer weten) dat dit net iets anders is met 4 eind tips
dus geen standaard
 

achbrouwer

Forumguru
van de week met de auto bij JB autoservice geweest
buiten een temperatuur censor die defect was, het bleef ijzig koud,
ook het onderstel even na laten kijken.

gr. André
 

Bijlagen

  • 064.jpg
    064.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 58
  • 065.jpg
    065.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 53
Bovenaan Onderaan