Columbus afspelen video

waaltje

Senior Member
Klein digibeetje op dit gebied maar is dit:
SEAGATE Wireless Plus 1TB externe harde schijf niet gewoon het zelfde maar dan voor een leek als mij niet veel makkelijker :deuk:
 

Bakkertje

Forumguru
Dat is inderdaad een passende oplossing @waaltje

Maar wel een kostbare. Een 1TB schijf kost ongeveer 45 euro, huisje en routertje erbij ben je voor nog geen 100 euro klaar.
 

Rallye

Forumguru
Onze oplossing is niet veel moeilijker, maar bestaat uit twee delen. En is inderdaad goedkoper.
 

EdK

Forumguru
(megamind superschurk kan ik inmiddels dromen)
De krokodill......zwemt in het water ....
Die tijd is nu 6 jaar terug maar het zit nog in de kop....
Cd van een klein uur was afgelopen en dan was t van de achterstoel ..... nog een keertje.... nog een keertje ....
 

Rallye

Forumguru
Dat kan. Ik vond deze uitgave (volgens mij het ik voor dat wifidingetje nog minder betaald) al groot genoeg voor af en toe gebruik gedurende de vakantie.
 

waaltje

Senior Member
Dat kan. Ik vond deze uitgave (volgens mij het ik voor dat wifidingetje nog minder betaald) al groot genoeg voor af en toe gebruik gedurende de vakantie.

Das zeker waar! ik ben trouwens nog van de dvd speler op de hoofdsteun.....maar dacht laat ik eens voor wat moderners kijken:cool::maakmegek:
 

Bakkertje

Forumguru
@waaltje die schermpjes aan de hoofdsteun hebben we ook een tijdje gebruikt. De spreiding qua leeftijd is bij ons nu alleen dusdanig dat ik niet meer wegkom met 1 bron :nailbiting:
 
Bovenaan Onderaan