Codes voor F2, O2, S1 en R1

Robbietdi

Nieuw lid
10 feb 2014
3
1
3
43
Skoda octavia
Greenline Businessline

Daar mogelijk vag com aanpassingen ?
Kom er niet helemaal uit. :bloemen:
 

Robbietdi

Nieuw lid
10 feb 2014
3
1
3
43
Sorry, was kopiëren plakken.

Twijfel om een skoda combi Greenline business line van oktober 2010 aan te schaffen

Voorzien van pdc. 4 x elec. Ramen en navigatie.

Was benieuwd welke vag com wijzigingen er nog toepasbaar zijn.

Bochten verlichting. Ch en lh.
Neede sweep. etc etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: hpolie

Antera

Donateur
5 aug 2010
11.323
7.386
128
Breda
www.lowering.nl
Even kort afhankelijk sommige zaken van de aanwezige module's enz

 

florist

Lid
7 dec 2014
42
23
18
weet iemand of het mogelijk om op de S2 hill hold / hill-assist softwarematig te activeren? Ik mis deze optie nogal ten opzichte van mijn vorige auto, ging er eiegenlijk vanuit dat dit er wel op zou zitten.....
 

EdK

Forumguru
5 jan 2007
37.127
23.510
123
en vaak niet naderhand te activeren omdat de ABS pomp een andere model is voor deze opties
Kan het wel activeren met VCDS op de Yeti, alleen kreeg ik toen in maxidot enkele ESP errors te zien.
Toen maar weer meteen uitgezet waarna de errors ook weer verdwenen....
 

ertromp

Forumguru
24 mrt 2009
18.036
16.537
153
Apeldoorn
Gaat alleen als je een pomp hebt waarvan de code in de lijst staat en die de UG1 en UG4 ondersteunt.
Bijvoorbeeld een 1K0-907-37?-BJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4) daar kun je achteraf Hill Hold op activeren. Dus net wat @Antera aangeeft het gaat niet in alle gevallen lukken

PR-1AT = Electronic Stabilisation Problem (ESP)
;
; PR-UG0 = Hill Hold Control (HHC) OR Comfort Driving Assist NOT installed
; PR-UG1 = Hill Hold Control (HHC) installed
; PR-UG3 = Comfort Driving Assist installed = XDS
; PR-UG4 = Hill Hold Control (HHC) & Comfort Driving Assist installed


1K0-907-37?-AD ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-AE ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AF ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AH ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AK ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AM ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AN ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-AP ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AQ ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AS ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AT ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BA ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BB ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BC ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BD ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BE ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BF ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BG ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BH ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BK ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BL ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
 
  • Leuk
Waarderingen: Angel4141 en Antera

EdK

Forumguru
5 jan 2007
37.127
23.510
123
Vreemde in mijn geval blijft dan wel dat ik hem met VCDS kon aanzetten.
Zou toch zeggen dat dit niet mogelijk zou wezen als je die pomp niet hebt..

Ach en nu doe ik hilhold gewoon met me voetpedaal en één voet en werkt ook hoor....
Maw mis het niet ofzo