Code ingeven op scherm

guycramer

Nieuw lid
beste,

Sinds vandaag heb ik mijn Superb.

Had een vraag met het inloggen op het scherm, denk dat ik wat gedaan heb waardoor hij dit nu vraagt.

Na het mogelijk inloggen blijft hij aangeven dat hij bezig is en blijft er een donkere gloed over het scherm.

Waar stel ik dit in of maak ik extra gebruikers?

Rallye

Forumguru
Misschien moet je iets duidelijker zijn over wat er aan de hand is.

Je lijkt iets verkeerd gedaan te hebben met je navigatiesysteem? Welk navigatiesysteem heb je en wat heb je geprobeerd te doen? Doet hij het helemaal niet meer, of alleen een bepaalde functie (Skoda Connect?) niet?

guycramer

Nieuw lid
Niet duidelijk inderdaad. Hier twee foto’s.

Hij blijft ook regelmatig deze code vragen, uit en aanzetten verhelpt dit.

Bijlagen

• D5978999-6A51-4B7C-B84F-CAE47D956CB8.jpeg
    D5978999-6A51-4B7C-B84F-CAE47D956CB8.jpeg
    473,3 KB · Weergaven: 251
  • BA2D1D24-DC78-4446-9DB2-9C91B4BD607D.jpeg
    BA2D1D24-DC78-4446-9DB2-9C91B4BD607D.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 237

Rallye

Forumguru
Dus het probleem doet zich voor als je je telefoon (Android of iOS?) aansluit via Smartlink? Doe je dat bedraad of draadloos? Dan zou jet dus de pincode van je telefoon kunnen zijn. Ik sluit mijn iPhone bedraad aan voor Smartlink en heb nog nooit de vraag om een pincode gehad.

guycramer

Nieuw lid
Bluetooth is gekoppeld, hij vraagt om mijn gebruikerspincode ook als mijn telefoon niet fysiek is aangesloten.

Lijkt een soort gebruikersprofiel

Ik heb vanaf gisteren exact hetzelfde. Rij al bijna 3 jaar met mijn superb en van de een op de andere dag deze melding.....

Rallye

Forumguru
Heb je een iPhone? Net iOS 13 erop gezet? Ik moest deze week even met de hand de bluetooth weer koppelen.

Henrik

Forumguru
Zou het aan de Bluetooth liggen inderdaad? Ik werd er vandaag (na update naar iOS 13 ook ineens helemaal gek van.

Henrik

Forumguru
Volgens mij is het opnieuw koppelen met Bluetooth inderdaad de oplossing. Bij mij werkte dit in ieder geval!

Dank allemaal voor de berichten. iOS13 was idd de boosdoener.
De ontkoppelen en opnieuw koppelen bleek de oplossing.

Bovenaan Onderaan