Co2 uitstoot Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG

yves1966

Forumguru
Over die zonneschermpjes heb ik het nagevraagd bij de garage. Volgens mij is het wel een elegance daar er toch chrome rond de ramen zit, en een chrome sieruitlaatje. En toch ontbreken de zonneschermpjes. Ik heb nog meer wagens gezien waar dit niet op zit :pieker:
Op de ambition zit er ook chroom rond de ramen. Enkel op de active niet. Sieruitlaat hangt af van de motorversie blijkbaar.
 

andrehj

Forumguru
Als de zonneschermpjes er niet in zitten is het geen Elegance verwacht ik en dan zal er zeker geen achterbankverwarming aanwezig zijn verwacht ik.
In Nederland zijn die zonneschermpjes nooit standaard geleverd volgens mij. Ze waren in 2011 zelfs alleen op de Elegance leverbaar, en dan alleen nog in een pakket in combinatie met de achterbankverwarming.
Dus als ze er niet in zitten, betekent dat niets.

In andere landen (bijvoorbeeld Duitsland of Denemarken) deden ze niet zo moeilijk, daar kon (en kun) je die schermpjes ook gewoon in de goedkopere uitvoeringen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Yargo

Actief lid
Aha, raar dat er in al die landen verschillende versies gemaakt worden, is voor het gemakkelijk te maken zeker :-).

Achteraf laten plaatsen zal wel kostelijk uitkomen zeker :-).
 
Bovenaan Onderaan