Clips, tassenhaak en overige missers mbt de folder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giant

Forumguru
Nee, nog niet. Binnenkort moet ik als het goed is even bij hem langs voor een navi update en zal er dan naar informeren.
 

Antos

Nieuw lid
Confused ..ik snap dat wel ,gewoon zorgen dat je genoeg koopt doet mijn vrouw ook dan staat dat kofferbakje zo vol en kan het geen kant meer op.:crazy:
ff serieus nu , toffe auto die citigo lekker zuinig en rijd voor de klasse super.. veel plezier met of zonder tassen haak..groet Antos
 
:ot: Haha. Een vrouw heb ik niet, dus ik hoef me niet zo druk te maken. :xyxthumbs: Vandaag alle kussens van mijn boot (de andere hobby) meegenomen, wonder boven wonder paste alles in de Citigo. En dat terwijl mijn bootje 4 slaapplaatsen heeft! Ongeloofelijk ruim is die auto.
 
Ik heb vandaag een reactie van mijn dealer gehad. Voor de fouten in de folder, heb ik afgesproken dat ze winterbanden (Conti's) leveren voor €200,- inclusief montage etc. Het is geen eerlijke vergelijking, maar bij de dealer kosten ze volgens hun eigen zeggen normaal €500,-. Bij Profile zouden ze €333,- moeten opbrengen.

Voor mijn gevoel is de compensatie dus een euro of 130 geworden, dat vind ik persoonlijk acceptabel.
 

Pete10

Nieuw lid
De dealer probeert iets aan te bieden wat hem geen geld kost, en toch de klant tevreden te stellen. 50euro ps incl. arbeid is dan gezien inkoopprijs redelijk lijkt mij.
 
De dealer zou gek zijn als'ie het niet deed ;) Ik ben hier wel tevreden mee, want ik mis de in hoogte verstelbare gordels niet echt. Het is ook niet gebruikelijk in deze klasse meen ik.

Toch ben ik blij met de oplossing, anders had ik die banden ook gekocht.
 
Ik heb vandaag een reactie van mijn dealer gehad. Voor de fouten in de folder, heb ik afgesproken dat ze winterbanden (Conti's) leveren voor €200,- inclusief montage etc. Het is geen eerlijke vergelijking, maar bij de dealer kosten ze volgens hun eigen zeggen normaal €500,-. Bij Profile zouden ze €333,- moeten opbrengen.

Voor mijn gevoel is de compensatie dus een euro of 130 geworden, dat vind ik persoonlijk acceptabel.


and ook dit heb ik dus ook niet. Elegance 5 deur. doodleuk door de dealer wordt er gezegd: foutje in de brochure.. Goed dat ik hem via mijn eigen contact persoon hebt gekocht. Die is hier wat strenger in. Die zei gelijk ik ga erachter aan want dat kan niet. Wat in de folder staat moet ook geleverd worden. Alleen jammer dat het niet achteraf ingebouwd kan worden.
Wordt dus ook weer vervolgd. (de boxen zijn wel uiteindelijk erin gekomen achter)
 
Roos, ik vind het gek dat je dealer hier zo laks mee is. Dan kom je er toch nooit meer voor onderhoud en voor een nieuwe auto? Dat levert veel meer op. Korte-termijn-visie....
 
Er staat nog steeds op de site van de citigo het volgende: zie ook het linkje Å KODA Citigo - Å KODA Nederland
het openingsmechanisme van het dashboardkastje herbergt een slim haakje om een tas aan te hangen. In de bagageruimte zorgen een uitklapbaar rek en netten ervoor dat je aankopen op hun plek blijven.
iemand een idee wat ze bedoelen met uitklapbaar rek en zitten de netten er standaard in?
 
Roos, ik vind het gek dat je dealer hier zo laks mee is. Dan kom je er toch nooit meer voor onderhoud en voor een nieuwe auto? Dat levert veel meer op. Korte-termijn-visie....

Idd, maar goed zolang de garantie erop zit heb ik toch naar deze dealer te gaan voor zover ik weet. lange-termijn-denken is aan hun voorbijgegaan lijkt het soms idd.
 
@Roos83 Je kunt voor je standaard garantiezaken naar een andere dealer gaan, hoor. Voor dit soort discussie zit je (helaas) aan ze vast.. Ik zou het anders mooi met een aangetekende brief proberen, is vast en zeker effectiever.

@Methans De netten zijn niet standaard. Het haakje zit er überhaupt niet op.
 

Cordoba

Forumguru
De dealer zou gek zijn als'ie het niet deed ;) Ik ben hier wel tevreden mee, want ik mis de in hoogte verstelbare gordels niet echt. Het is ook niet gebruikelijk in deze klasse meen ik.

Niet gebruikelijk in deze klasse, terwijl deze klasse van oorsprong vooral bedoeld is voor vrouwen (gemiddeld kleiner van stuk)? Juist een paar weken terug had mijn nichtje ook het probleem dat de gordel van haar 1e autootje in de nek sneed. Auto is een Nissan Micra uit '95, en die heeft gewoon in hoogte verstelbare gordels, waarmee het probleem was opgelost.
Dit is een veiligheids issue, geen luxe!! Voor de mensen die hier wel een probleem mee hebben, zou ik zeggen probeer eens of de dealer/importeur dit wil herstellen bijvoorbeeld door een (beter) in hoogte verstelbare stoel te leveren, of door een stoel te leveren waar de gordels aan vast zitten (ook bij de schouder dus), zodat de veiligheid is gewaarborgd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan