Clips, tassenhaak en overige missers mbt de folder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giant

Forumguru
Mis ik iets? Deze week (eind september) onze Citigo gehaald. Ik had nu toch wel zo zoetjes aan een tassenhaak onder het handschoenenvak, een clip voor een foto of zo rechts van de Funky en een clip links tegen de voorruit als parkeerticket houder verwacht. Die laatste ben ik trouwens niet zeker van of die erbij hoort. Maar is er iemand die recent zijn nieuwe Citigo opgehaald heeft waar die zaken wel op zitten?
 

pvaken

Lid
Mis ik iets? Deze week (eind september) onze Citigo gehaald. Ik had nu toch wel zo zoetjes aan een tassenhaak onder het handschoenenvak, een clip voor een foto of zo rechts van de Funky en een clip links tegen de voorruit als parkeerticket houder verwacht. Die laatste ben ik trouwens niet zeker van of die erbij hoort. Maar is er iemand die recent zijn nieuwe Citigo opgehaald heeft waar die zaken wel op zitten?

2 weken geleden onze tour opgehaald en die had ook geen foto clip en ook geen tassen haak.
Wel zat de clip bij de voorruit erin voor de parkeerticket.
Vonden het niet echt boeiend, hebben het wel gemeld.
Vond het vervelender dat de in hoogte verstelbare veiligheidsriemen er niet in zaten.
Dit stond wel in de tour folder maar zit er helaas niet in.
 

Cordoba

Forumguru
Zaken als een clip voor parkeerkaartje is nog makkelijk achteraf te regelen, in hoogte verstelbare gordels, zeker voor kleine mensen, kan letterlijk van levensbelang zijn. :shocked:

Ik krijg steeds meer de indruk dat de folder/info voor de Citygo helemaal niet op orde is. :407:
 

sador

Donateur
Heb de mijne gisterochtend opgehaald, ook geen clips en tassenhaak.

Vind het display onder de snelheidsmeter slecht afleesbaar.
 
Ik heb zojuist gemaild naar mijn dealer. Ik heb namelijk ook geen fotoclip en tassenhaak. Dit vind ik niet heel erg boeiend, hoewel ik de fotoclip toch graag zou willen hebben. Belangrijker vind ik de in hoogte verstelbare gordels. Is jullie opgevallen dat de ruitenwissers, wanneer je die aan de bestuurderszijde omhoog zet, tegen de motorkap aankomt? Of heeft alleen mijn Citigo dat probleem?
 

Stephie283

Nieuw lid
Ontbreekt bij iedereen de verstelbare gordels?! Ik ben niet de langste dus dat is toch wel fijn als ik die zou hebben....:confused:
 
Een goede vriendin van mij is 1,65m en zij zat prima in mijn auto, terwijl mijn stoel relatief laag staat.

Het vreemde is dat de Citigo vanaf de Easy een in hoogte verstelbare gordel zou moeten hebben. Ik ga maandag sowieso even bijmijn dealer langs: mijn reservelampjes zijn niet de juiste. Hebben jullie datzelfde?
 

Stephie283

Nieuw lid
En laat ik nou net wat langer zijn dan 1,65. Dat zit dus wel goed. Aan de andere kant, als dat een optie is die je 'beloofd' is dan moet het er ook gewoon bij zitten.
 
Onder andere daarom ga ik maandag even naar mijn dealer in Nijmegen, eens vragen wat we eraan gaan doen ;)

Ik zal het laten weten.
 

Pete10

Nieuw lid
Zijn er wel (al) 5-deurs Tours (of ueberhaupt Citigo's) met verstelbare gordels? Of alleen 3-deurs? Mistlampen kunnen vast nog wel worden ingebouwd als die zouden ontbreken, maar verstelbare gordels betwijfel ik. Misschien een gemeenschappelijke reactie en vragen om een (leuke) compensatie? Verwacht er niet veel van, maar meer zal er zeker niet inzitten lijkt mij.
P.
 

pvaken

Lid
Ik heb zojuist gemaild naar mijn dealer. Ik heb namelijk ook geen fotoclip en tassenhaak. Dit vind ik niet heel erg boeiend, hoewel ik de fotoclip toch graag zou willen hebben. Belangrijker vind ik de in hoogte verstelbare gordels. Is jullie opgevallen dat de ruitenwissers, wanneer je die aan de bestuurderszijde omhoog zet, tegen de motorkap aankomt? Of heeft alleen mijn Citigo dat probleem?

Er zit een service stand op de ruitenwissers, ik meen dat je met het contact uit je ruitenwissers aan moet zetten, dan stoppen je wissers halverwege waardoor je ze omhoog kan doen.
Anders moet je even je handleiding checken hoe het precies moet, weet het niet 100% zeker meer.

Missende verstelbare gordels ligt momenteel via de dealer bij PON.
Verwacht er niet veel van maar heb het wel gemeld, mijn vrouw is niet zo groot en die heeft als ze geen jas aan heeft last van het snijden van de gordel.
Die folders kloppen jammer genoeg weinig van, ook bij het aantal speakers lijkt er willekeur te zijn in wat je krijgt.
 

Canon-Eye

Forumguru
Er zit een service stand op de ruitenwissers, ik meen dat je met het contact uit je ruitenwissers aan moet zetten, dan stoppen je wissers halverwege waardoor je ze omhoog kan doen.
Zal wel de standaard-Skoda oplossing zijn: als je het contact uitzet, binnen enkele seconden even de ruitenwisserhendel naar beneden trekken ("1-slag toets"), dan zwiepen ze mooi tot rechtop. Zo deed mijn OII (2007) het tenminste ook.
 

Tino

Senior Member
Het is standaard VAG mijn andere auto van de VAG groep heeft dit ook.
Het staat wel in het instructie boekje maar ken eigenlijk niemand die dat helemaal door leest heeft dus niets met snugger te maken:grin:
 
Ik ben vandaag even bij mijn dealer geweest, om te praten over de missers in de folder. Het is niet mogelijk om de verstelbare gordels alsnog in te bouwen, er moet dus naar een tegemoetkoming worden gezocht. Ik heb een voorstel gedaan, dit wordt met de importeur besproken. Even afwachten dus!

@moderators: kunnen we dit topic niet beter hernoemen naar 'missers in de folder' of iets dergelijks?
 

Giant

Forumguru
Omdopen draadje

Okay, ik ben dit draadje begonnen en ben met onze Citigo Elegance zonder in hoogte verstelbare gordels ook wel erg benieuwd of die gordels er bij ons ook in horen c.q. of ook wij in aanmerking komen voor een tegemoetkoming. Dus moderati (ehhh, is dat meervoud voor moderator?) wat mij betreft dopen jullie dit draadje om hoor:tongue:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan