Climatronic achter

mwhite

Forumguru
ik kan de tempratuur achter niet afzonderlijk instellen.

is dat een optie? of moet ik wat aanvinken?

Climatronic achter.JPG

ik zie omcirkelde niet in mijn scherm
 

Renkie

Forumguru
Heb je achter wel knoppen om het handmatig te verstellen? Ik dacht dat dit een optie is, en kan mij best indenken dat je daarom niet deze optie nu ziet.
 

mwhite

Forumguru
ja heb ik wel
alleen geen stoel/bank verwarming.
wel de rode en blauwe knop
gebeurd niets bij indrukken en blijft op lo staan
 

Bijlagen

  • Climatronic achter02.JPG
    Climatronic achter02.JPG
    37,6 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:

mwhite

Forumguru
net op de terugweg naar huis nog eens gekeken maar achter is niet te bedienen.
ook niet in de Columbus aan te passen.
ik zie daar rear niet staan....
 

hemi24

Forumguru
Wel rode en blauwe knop achter, maar bij bedienen (achterin) verandert er niets?
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Zover ik weet kan je hem achter wel aanpassen maar ook blokkeren in de columbus zodat de kinderen er niet mee gaan spelen zoals jij in je afbeelding aangeeft. werkt het ook niet in de columbus om hem te (de) blokkeren en zelf handmatig op het scherm in te stellen?
 

mwhite

Forumguru
@Antera ik zie de knop rear niet in het scherm van Columbus.
ik kan wel de tempratuur aanpassen in scherm Columbus.
maar geen wijziging achter, daar blijft lo staan.
 

Antera

Donateur
dat is idd vreemd mij nog niet opgevallen dat dit niet altijd aanwezig is. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dit ook niet check in elke auto :-). Heb het wel een aantal keer gezien en vreemd als dit niet meer mogelijk is. De boel eens resetten bij de dealer of iemand met VCDS en eens kijken of het dan wel werkt. Misschien zit er wel een fout in waardoor dit niet (meer) werkt
 

mwhite

Forumguru
was me niet eerder opgevallen.
maar van het weekend zat ik voor het eerst achterin de S3....
 

Cordoba

Forumguru
Zijn de knoppen achterin wel aangesloten (en heeft een vorige eigenaar niet deze knoppen geplaatst, zonder de bijbehorende aansluitingen en software)?
 

mwhite

Forumguru
@Cordoba zou kunnen, maar verwacht niet dat de vorige eigenaar dit gedaan heeft.
ik dacht dat dit standaard is op een sportline..
 

Cordoba

Forumguru
@mwhite Ik ben niet voldoende thuis in de verschillende uitvoeringen om te weten wat er standaard in hoort, maar heb al vaker gezien dat mensen een onderdeel op de sloop halen en plaatsen, maar vervolgens ontbreekt een stukje van de benodigde techniek om het te laten werken, een hendel met cruise control, is ook zoiets dat soms geplaatst wordt, maar niet werkt, doordat er een deel van de bedrading ontbreekt.
 

hemi24

Forumguru
Bediening achter én zichtbaar in Columbus : lijkt me origineel...

Denk dat er ergens een bitje op z’n kant is gevallen en de communicatie daardoor verstoord is geraakt!
 

Bakkertje

Forumguru
Als bij mij achterin de stand lo of high gekozen wordt gaat het gehele systeem ook harder blazen (dat was zo in de Passat en nu in de Touran, dus ik neem gemakshalve aan dat het bij een Superb ook zo werkt)
Heb je daar dan geen last van?? Of wellicht staat het systeem in een soort storing-toestand dat het display maar wat aangeeft natuurlijk ...
 

mwhite

Forumguru
@Bakkertje ik kan drukken wat ik wil er gebeurt niks.
wanneer ik de temp op de Columbus hoger zet (flink hoger) dan warme lucht.
op display achter blijft lo staan.
vanmiddag uitlezen
 
Bovenaan Onderaan