Cleaning en Detailing Berend Superb

Octavia32

Forumguru
Nou het schiet al aardig op, kwamen toch een hoop ingevreten vogelpoepjes naar boven die toch best wel diep zaten.

Ik had gisteren mijn auto alvast een keer voor gewassen.

Detail en cleanen Superb 2 002.JPG Aangekomen bij de loods begonnen met wassen en cleanen.
Detail en cleanen Superb 2 004.JPG Detail en cleanen Superb 2 006.JPG Detail en cleanen Superb 2 008.JPG
Hierna begonnen met polijsten en alle stappen die er bij horen heb niet alles onthouden wat ze gebruiken maar ziet er echt goed uit.
Detail en cleanen Superb 2 011.JPG Detail en cleanen Superb 2 014.JPG Detail en cleanen Superb 2 016.JPG Detail en cleanen Superb 2 017.JPG Detail en cleanen Superb 2 018.JPG

Op dit moment wordt glans aangebracht en daarna de waslaag.

rest volgt nog
 
Laatst bewerkt:

smutzkanone

Forumguru
2 personen met 2 daps of rotaries etc is echt zoveel makkelijker.Alleen dat getrek aan die snoer van de ene naar de andere kant van de auto.
Ik heb er al een aan zitten denken om een draaiarm centraal aan het dak van mn carport te maken, en daar de stroom vandaan halen.Met een spiraal veer eraan ofzo.dat de kabel de auto niet kan raken,maar hij wel alle kanten in draait.
maar goed bezig mannen
 

Octavia32

Forumguru
Nou dan nog de laatste foto's, ik ben er heel gelukkig mee want de glans maar ook de glimmertjes(black magic) lak is weer terug :yeah:

IMG_0033.JPG IMG_0034.JPG
Hiervoor alles mooi uitgepoetst.
En hieronder komt buiten de glans helemaal tot zijn recht.
IMG_0035.JPG IMG_0037.JPG IMG_0038.JPG

Jongens nogmaals hartstikke bedankt en tot volgende week

superbbbbbbbbbbbbb
 

Pendragon

Forumguru
Was me wel een werkje en helaas niet alles naar wens kunnen opknappen. De vorige eigenaar vond de lak duidelijk niet belangrijk. Veel vogelpoep plekken waar het helemaal in de lak was getrokken. Verder hadden we het idee dat een paar plekken door schade opnieuw was gespoten en kwamen we ook nog een plek tegen zonder enige lak. Maar al met al toch een goed resultaat al zeg ik het zelf ;)
 
Bovenaan Onderaan