Citigo bochtverlichting e.d. activeren?

rhaak1991

Forumguru
Ik heb misschien iets voor je Live services probleem. Je geeft aan dat je een android 4.4 toestel hebt. Zorg ervoor dat deze z'n internetverbinding via bluetooth kan delen. Dan moet het als het goed is werken. Let er wel op dat Live service een betaalde dienst is van Garmin / Navigon.

Om met Android internet te delen ga je naar Intellingen -> Tethering en Mobiele hotspot. Zet Mobiele hotspot "aan" en vink het vakje bluetooth-tethering aan (ten minste, zo is het op m'n Samsung Galaxy S5)
 

oetje

Actief lid
Blijkbaar dus hetzelfde voor iPhone.... je moet je hotspot aanzetten... dom dom dom dat ik daar nooit eerder aan gedacht had....
 

rhaak1991

Forumguru
Inderdaad voor iPhone hetzelfde, maar let er op dat delen via bluetooth mogelijk is. Bij iPhone is dit standaard als je bluetooth aan staat, bij Android moet je dit los aanvinken
 

oetje

Actief lid
Nou Fannie het toch vreemd. Want as ik Bluetooth aanzet heb ik toch geen live verbinding. Enkel als ik hotspot erbij opzet.
 

rhaak1991

Forumguru
@oetje dat klopt, schrijffoutje. Als je bij een iphone je bluetooth aan hebt staan en je hebt je hotspot aan dan tethert die automatisch over bluetooth. bij Android moet je daar een apart vinkje aandrukken
 
Bovenaan Onderaan