Citigo Arctic dashboardkastje? En multimedia pakket

Hetzer

Forumguru
In eerste instantie, was de tour alleen jn 3 deurs, de 5 deurs kwam pas later. De tour is net als de arctic een actiemodel en niet eeuwig leverbaar
 

Carglass

Nieuw lid
@Carglass Waarom geen Tour dan? Dat is een Ambition met o.a. de airco en Move & Fun.
De Tour is niet meer leverbaar en alleen te kopen als showrooms ze nog hebben staan. Maar helaas niet (veel) meer in de configuratie zoals wij het willen.

Vandaag is er nog een last minute wijziging gekomen: Het media pakket (4 extra speakers) en de radio heb ik als losse opties weggehaal en het travel pakket toegevoegd. Wat blijkt: de het media pakket (€135) en de radio (€220) kosten totaal €355,- terwijl het travel pakket €360,- kost. dit travel pakket heeft de speakers en de radioa maar voegt ook nog cruise control é in hoogte verstelbare passagiersstoel toe. Voor €5 euro meer. Dat was dus een no brainer. Ik moest er zelf achterkomen door nog eens (voor de 10e keer) door het optieboekje te bladeren want de dealer had het ook over het hoofd gezien.

Skoda heeft op de Citygo een €500 extra inruil actie lopen en ik kon voor 49 euro het move & fun ding kopen bij de dealer. al met al ben ik nu erg tevree met het pakket:

- ambition (wit)
- 5 deurs
- travel pakket
- all season pakket
- reserveband
- move & fun

€10.770 incl rijklaarmaakt etc maar excl teruggave auto. Ik ben erg tevreden. Nu maar hopen dat de 1ltr MPI motoren voldoende vernieuwd en verbeterd zijn itt de 400.000 teruggeroepen mpi motoren in Brazilie. Met het TSi debacel in het achterhoofd vind ik de duurzaamheid van VAG blokken flink discutabel.

Totale prijs
 

Tino

Senior Member
Jammer dat jou dealer niet alles weet en je het zelf moest uitzoeken heb zelf betere ervaring.
zoals je meld voor paar euro meer veel meer auto
 
Bovenaan Onderaan