Chrome spiegels of juist alle chrome weg?

Chrome spiegels of juist alle chrome weg

  • Chrome spiegels

    Stemmen: 7 30,4%
  • alle chrome + de spiegels en het dak. in het zwart

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Vinny

Forumguru
Volgens sommige heb je ook lelijke velgen (las ik ergens)
Volgens sommigen ben ik ook lelijk :-) toch ben ik 20 jaar gelukkig getrouwd.
De schoonmoeder van mijn tante haar zoon diens beur zijn vriend vind mijn velgen wel mooi, beubeu :-)
 

JeSko

Forumguru
Chrome weg is de trend, mijn wrapper werkt nu 75% van de tijd chroom weg bij auto's, niemand moet dat precies nog hebben.
 

Vinny

Forumguru
De kogel is uiteindelijk door de kerk.
We gaan voor de chrome delete.

Wie raden jullie aan om onze auto te laten wrappen? (in de ruime omgeving van Zulte)
 

EdK

Forumguru
@JeSko moet je hierop wel een antwoord kunnen geven daar hij zijn superB her en der van plastic heeft voorzien.
En was goed te spreken over een bedrijf in het vlaamse
 

TB404

Actief lid
Lekker veel zwart. Zeker als je een rode superb hebt wordt dat erg mooi.
(Ik heb een gekleurde (pun intended) mening op dat vlak. Meld ik er eerlijk bij ;) )
 

JeSko

Forumguru
Als je wat verder rijden niet erg vind kan ik je Q wrapz in Meerhout aanraden, heeft mijn Sup gewrapped, maar ook die van twee andere leden hier, @DommelBelgium en nog iemand met een witte verlaagde Octavia op Audi velgen, maar geen idee hoe zijn username is, goede prijs kwaliteit verhouding en een toffe kerel in de omgang.
 

Vinny

Forumguru
Als je wat verder rijden niet erg vind kan ik je Q wrapz in Meerhout aanraden, heeft mijn Sup gewrapped, maar ook die van twee andere leden hier, @DommelBelgium en nog iemand met een witte verlaagde Octavia op Audi velgen, maar geen idee hoe zijn username is, goede prijs kwaliteit verhouding en een toffe kerel in de omgang.
Wat verder rijden naar Meerhout is niet echt een probleem.
Het probleem is meer dat je met 2 wagens 2 maal naar daar moet rijden.
1x heen en terug is al meer dan 3u.

ofwel moeten we nog wat wachten tot het beter weer wordt en onze fietsen meedoen. twijfel, twijfel... pff
 
Bovenaan Onderaan