Chrome spiegels of juist alle chrome weg?

Chrome spiegels of juist alle chrome weg

  • Chrome spiegels

    Stemmen: 7 30,4%
  • alle chrome + de spiegels en het dak. in het zwart

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Vinny

Forumguru
ik twijfel om mijn spiegels te laten chromeren of juist alle chrome in het zwart te laten wrappen + de spiegels en het dak. IMG_20200808_162626.jpg
 
Mijn persoonlijke mening is zwart, maar dan had je beter een sportline gekocht denk ik. Maar meer exclusief, wat een ander niet heeft... chrome :jaja:
Benieuwd naar het resultaat wel
 

Okki

Donateur
AUDI was geloof ik van de zilver kleurige spiegels op bepaalde modellen.

Maar doe eens gek...dak en spiegels wit laten wrappen. Is weer eens wat anders..
 

Vinny

Forumguru
@Okki zoiets? :-)
full
 

Timmer

Donateur
Ik ben persoonlijk wel fan van sommige chrome accenten, zoals een lijntje in de grill, rondom alle vensters, klein accentje op de kofferklep. Zolang het subtiel is.
Dat gezegd, denk ik dat alles in het zwart op een rode wagen ook zeker niet mis zal zijn, het blijft een (in mijn ogen) sterke combo zwart-rood.
 

Vinny

Forumguru
@hemi24 heb ik ook al zitten aar kijken.
welke chrome matcht best met de chrome die al op de wagen zit.
Zijn de spiegelkappen gemakkelijk te vervangen?
 

Cal Noughton Jr

Actief lid
Volvo R-Design zijn altijd met chroom spiegelkappen. Altijd jammer om te zien hoe die dingen een anders mooie wagen om zeep helpen...
 

Cordoba

Forumguru
Het dak zou ik zeker niet zwart laten wrappen: dat betekent met zonnig weer veel extra warmte in de auto (en tijdens koude winterdagen extra veel warmte er uit), dat kun je natuurlijk compenseren met de airco, maar zeker bij een EV gaat dit wel behoorlijk ten koste van je actieradius.

Voor veel merken heeft Superskoda ook een chromen spiegelkap in het assortiment, voor de IV misschien nog niet leverbaar, maar grote kans dat dit binnen een jaar er wel is. (edit, ik zie nu dat Hemi al iets soortgelijks heeft gepost)

AUDI was geloof ik van de zilver kleurige spiegels op bepaalde modellen...

Okki, bedoel je deze?
audi-60-07.jpg
 

Antera

Donateur
Chrome is meer audi achtig en vind het persoonlijk niet echt mooi denk ik maar je moet vooral doen wat je zelf mooi vind en niet wat anderen vinden :-)
 
Bovenaan Onderaan