Chiptuning

Spierings

Forumguru
Is inderdaad overdreven in 4 of vijf topics naar hetzelfde te vragen, als je een beetje geduld hebt krijg je van eigens antwoord.

Jd is gewoon een goede tuner. En een 2.0 tsi is goed te tunen...
Wil je een snellere wagen en heb je het geld ervoor over moet je het doen.
Ben je nu al tevreden met het vermogen, moet je het niet doen..

Of je het wel of niet doet moet je zelf beslissen!!
 
image.jpeg image.jpeg Ge-wel-dig,
Gisteren bij JD Engineering geweest daar hebben ze de DSG en motor aangepakt, en hij voelt nu veel sportiever aan. Eerst reed hij nogal log maar zoals hij nu reageert op het gaspedaal heerlijk . De 200 km van Lochem naar huis waren een genot . Mijn vrouw heeft net 200 km (week-endje weg) met een big smile achter het stuur gezeten en af en toe de paarden laten werken . Overigens een top zaak dat JD, dat zijn mannen die weten waar ze over praten .
 

Level42

Forumguru
Via www.audiblog.nl loopt nog tm eind maart een kortingsaktie van 15% bij JD Engineering!
Ook Skoda rijders kunnen hier van profiteren.
Ik heb direct een afspraak gemaakt voor mijn Yeti 1.4tsi! Was net het financiële drempeltje waarover ik zat te dubben.
Uh.....hier geven ze 20% korting.....

http://www.skodaforum.nl/forum/i/super-rollerbankmeeting-jd-engineering-4-juni-2016.28801/

en dat mag ook wel vind ik, de bruto prijzen op de site zijn toch wel erg pittig. Riekt naar de doorsnee keukenverkoper die meteen al overal 40% korting op geeft zonder dat je nog maar iets gezegd hebt...
 
Er wor ook wel eens gesproken over het verwijderen van de eerste catalisator. Kan iemand mij vertellen wat hier de voor en nadelen zijn?
 

CDK

Forumguru
@Robby66, in combinatie met chiptuning levert dat extra vermogen op, maar bij de APK keuring kan je een probleem krijgen. Je zou een racekat kunnen laten plaatsen, maar ook dan is de vraag of je nog aan de emissie-eisen blijft voldoen.
 
Bovenaan Onderaan