HELDJ
Nieuw lid
@oco1979: bedankt voor je reactie maar ik vat het niet helemaal.
Ten eerste weet ik niet wat cng is en ten tweede weet ik niet wat je bedoelt met een "niet vanuit de fabriek aangepaste motor op cng zetten".
Van iedereen hoor ik dat de motor van mij vanuit de fabriek is teruggeschroefd van 105 naar 86 pk; in mijn optiek zou die motor het dus wél moeten kunnen verwerken.
Het lijkt me dat een motor die standaard is gebouwd om meer pk te leveren, hier toch makkelijk mee om moet kunnen gaan. Ik heb trouwens een 1.2 TSI en geen 1.4 TSI.
Ik zou ook niet weten hoe ik extra lpg zou moeten inspuiten zoals u aangeeft.
Mijn vorige auto, een Fabia 1.4 had ook G3 en daar heb ik nooit iemand over gehoord en volgens mij liep die voor bijna 100% op gas, dus geen koeling van benzine en maar éénmaal benzine tanken in de 3 à 4 maanden. Deze motor zou standaard 102 pk hebben maar was een stuk trager dan de Roomster. Zal wel door de turbo komen.
U begrijpt, ik vind het een nogal vaag gebied.
Maar evengoed nogmaals bedankt voor uw inzicht.
Ten eerste weet ik niet wat cng is en ten tweede weet ik niet wat je bedoelt met een "niet vanuit de fabriek aangepaste motor op cng zetten".
Van iedereen hoor ik dat de motor van mij vanuit de fabriek is teruggeschroefd van 105 naar 86 pk; in mijn optiek zou die motor het dus wél moeten kunnen verwerken.
Het lijkt me dat een motor die standaard is gebouwd om meer pk te leveren, hier toch makkelijk mee om moet kunnen gaan. Ik heb trouwens een 1.2 TSI en geen 1.4 TSI.
Ik zou ook niet weten hoe ik extra lpg zou moeten inspuiten zoals u aangeeft.
Mijn vorige auto, een Fabia 1.4 had ook G3 en daar heb ik nooit iemand over gehoord en volgens mij liep die voor bijna 100% op gas, dus geen koeling van benzine en maar éénmaal benzine tanken in de 3 à 4 maanden. Deze motor zou standaard 102 pk hebben maar was een stuk trager dan de Roomster. Zal wel door de turbo komen.
U begrijpt, ik vind het een nogal vaag gebied.
Maar evengoed nogmaals bedankt voor uw inzicht.