Chiptuning 1.2 TSI ?

Captain Hook

Forumguru
Ik heb een vraag gestuurd naar JD, via hun website, of er voor een 1.2 TSI DSG-7 tuning beschikbaar is. Tot nu toe geen antwoord...:koffie:

VEEJAY

Forumguru
Er staat duidelijk op de site voor welke auto's tuning beschikbaar is, en rest wordt op de site aangekondigd als het beschikbaar is. U snapt toch wel dat ze niet de hele dag mailtjes kunnen beantwoorden met dezelfde vragen erin? Geloof mij maar dat als het beschikbaar komt (bij welke tuner dan ook) dat het van de daken geschreeuwd wordt $$$ ;)

GL-rijder

Nieuw lid
Mijnheer Veejay, Als ik een vraag heb, stel ik die aan de leverancier/winkelier en ook aan Skoda. En ik krijg netjes antwoord.
Mag ik u vragen waarom u meent een dergelijk afwijzend en in mijn ogen nogal belerend antwoord te geven?

Captain Hook

Forumguru
U snapt toch wel dat ze niet de hele dag mailtjes kunnen beantwoorden met dezelfde vragen erin?
Ikke is simpel, ikke niet snap.
Ik had blijkbaar nooit JD mogen lastig vallen met vragen over tuning. Dat is not-done, ik moet braaf wachten tot de heren leveranciers het believen de internetgemeenschap te informeren. Foei, dat ik dat heb gedurfd. :680:
Excuses, maar ik blijf het gewoon vragen. :koffie:

VEEJAY

Forumguru
Mijn reactie was niet belerend bedoeld excuses hiervoor. Het is vakantietijd ik heb ook nog zoveel mailtjes uitstaan overal.

Wel bijzonder dat ook 1.2TSI rijders ongeduldig kunnen zijn ;)

Race Eend

Forumguru
Rollenbank is mogelijk bij JD + € 100,- (vent
Uiteraard zijn er verschillende je voor gegaan, dus je kunt er ook vanuit gaan dat je zonder de rollenbank exact hetzelfde resultaat hebt hoor.

octavia99

Senior Member
Het is maar net wat voor naam je er aan geeft.
Technisch gezien is een powerbox ook een "exerne computer".
Tenzij je het over een powerbox hebt van 15 jaar geleden waar alleen wat weerstanden in zaten die de temperatuur sensors voor de gek hielden.

Ik ben wel benieuwd waarom jd voor vw 1.2 tsi een chiptuning aanbied en voor de skoda 1.2 tsi een "externe computer".

Bovenaan Onderaan