Chiptuning 1.2 TDI

het duurde even ivm werk. maar vandaag even gebeld met dealer en een afspraak gemaakt, wordt de 25ste februari. Ze heeft zelfs auto's staan waarin je kunt proefrijden met de venturatuning als je nog twijfeld. Als je dan wilt inbouwen doe je weer een proefrit. zij nemen de volledige garantie over (zijn ook skoda-dealer).
je moet dhr Peter Koolen. van de Groot autoservice hebben die weet je alles te vertellen

VEEJAY

Forumguru
Gezien je in Utrecht woont, moet je even langs komen voor een log van je turbodruk, inpuiting etc. voor de tuning via VAGCOM.

Hetzelfde doen erna et voila iedereen weet of je auto getuned is en hoe... Met VAGCOM kun je ook zeer naukeurig acceleratietijden meten.

METEN = WETEN ;)

Stuur maar PB bij interesse..

*EDIT*
Ik kan je niet terug PM'en andre! stuur even een emailadres.

Max5

Senior Member
In the name of science, doen!!!:473:
Al was het alleen maar om zelf te weten waar de verschillen gemaakt worden.
(Maar ook wij zijn nieuwsgierig...)

jos_br

Actief lid
De ellende van de powerbox van bijv. Ventura is dat de turbodruk e.d. niet echt veranderen in Vag-Com, hoogstens moet het programma zijn best doen de druk te regelen om te zorgen dat deze niet in noodloop gaat. DIt komt doordat de waardes gemanipuleerd worden en er dus niets herschreven is.

Jos.

VEEJAY

Forumguru
Nou de auto is gelogd, VCDS kan in de huidige versie niet alles loggen (fabia 5j/ibiza 6j). Wel airflow en wat andere minder relevante zaken. Acceleratiemetingen lukte gelukkig wel met vagcom en daar hebben we een paar van. Nadat de box is geplaatst even weer opnieuw hetzelfde loggen en dan het verschil bekijken.

dsteensma

Nieuw lid
Ja, heel graag!

Wat ik gewoon wil weten is: HEEFT HET ZIN OF NIET?!
Het geld is voor mij geen enkel probleem maar ik wil natuurlijk wel een goed resultaat!!!

VEEJAY

Forumguru
Conclusies kunnen uiteraard pas getrokken worden nadat de auto getuned is, dit zal ergens eind deze maand gebeuren.

Gertepiet

Nieuw lid
Geweldig dat oppeppen middels shiptuning. Wat zijn de ervaringen tot nu toe (of zijn alle blokken tot op heden opgeblazen)? Wie-o-wie?

Bovenaan Onderaan