Cassiopeia velgen

family man

Senior Member
Thanx Feo, goeie avatar ook...dat was het enige plaatje die ik kon vinden met wiel en band.. opgeslagen om als avatar te gebruiken.. totdat ik 'm hier al in gebruik zag (bij jou dus).
Daarom de SuperBee maar gebruikt! Mopar Muscle voor deze 1.6 tdi Superb...

Ik ben erg benieuwd hoe jouw combi eruit ziet, je hoeft er in ieder geval niet lang meer op te wachten!

family man

Senior Member
Gefeliciteerd Feo, het ziet er inderdaad erg lekker uit!, hoe langer ik naar de cassiopeia wielen kijk hoe fraaier ik ze vind. Ook leuk die foto met je dakkoffer, is dat een Skoda of uni dakdrager set (lijkt op een uni set die ik heb maar weet niet of die breed genoeg is..) toch moest ik weer ff slikken toen ik een zwarte met Phoenix wielen zag..maar ja dan zou ik het panoramadak niet hebben gehad..

Heel veel fijne kilometers, ik hoef nog maar 3 maanden...te wachten....misschien kom ik je wel een keer tegen in het Zuiden!

Feo

Actief lid
Is een Skoda dakdrager set; zit zelfs een duidelijk instructieboekje bij.
Dakkoffer valt op zich in het niets als ie op de auto zit, maar toen het koffer in de woonkamer stond, vond ik 'm toch wel huge..! :)

Ik ben over het algemeen grofweg te vinden tussen Roermond en Eindhoven (zakelijke tripjes niet inbegrepen). Als je maar foto's knipt als je me tegenkomt :D

Bovenaan Onderaan