Carkit Superb

vincefra

Actief lid
- En de telefoon hoeft alleen een Bluetooth verbinding te onderhouden en verder niets.
- Bij de nieuwere modellen telefoons word bel-history automatisch gesynchroniseerd zodat je laatst gebelde gesprekken van je telefoon ook die van de car-kit zijn.


Nadelen:
- je telefoon kan geen e-mail meer kan ophalen (telefoon heeft geen verbinding meer tenslotte)
- Nog een nadeel is dat SMS'jes op de car-kit binnen komen. Deze kun je wel copieeren maar dan gaan ze naar de sim-kaart en niet de telefoon.
Bij mijn originele Nokia car-kit in mijn vorige auto ging de SMS wel naar de telefoon en niet de car-kit, jammer dat nu niet kan.
- De laatst gebelde gesprekken van de car-kit worden niet naar de telefoon gesynchroniseerd.
- Je kunt het contact niet omdraaien als je aan het bellen bent want dan verlies je de verbinding
- Uitstappen terwijl je aan het bellen bent resulteerd ook in verlies van de verbinding met 'de andere kant'.

Niet volledig waar, de nieuwste versie van rsap bt module in skoda ondersteund pass-trough van 3G en edge ... wat dus email mogelijkheid blijft geven ...

Ander nadeel:
- rsap is Nokia eigendom met licentierechten op ... dus die andere platforms betalen hiervoor. Dit zou wel eens een rem kunnen zijn voor sommige merken ...
 

___JC___

Forumguru
Niet volledig waar, de nieuwste versie van rsap bt module in skoda ondersteund pass-trough van 3G en edge ... wat dus email mogelijkheid blijft geven ...

Godsamme, dat is hetgene wat ik echt mis aan mijn huidige carkit. Kan onderweg de flitsers niet checken.
 
Niet volledig waar, de nieuwste versie van rsap bt module in skoda ondersteund pass-trough van 3G en edge ... wat dus email mogelijkheid blijft geven ...

Ander nadeel:
- rsap is Nokia eigendom met licentierechten op ... dus die andere platforms betalen hiervoor. Dit zou wel eens een rem kunnen zijn voor sommige merken ...
Wel volledig waar voor de versie die ik heb :super:
Er is voor VW ook een nieuwe module die HFP ondersteunt dus dan klopt bovenstaande ook niet.
Zo zal het altijd door gaan he...
 
Bovenaan Onderaan