Carkit in nieuwe Octavia

Als ik een carkit koop is het ook een bluetooth variant. Minder draden en elke nieuwe telefoon past er ook weer op.
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Dutch, ik zag in een folder van Halfords een adapter voor een Nokia carkit, geen idee of dat het gene is wat je zoekt.

[/ QUOTE ]

Plaatje ergens op een website?
 

Dutch4x4

Senior Member
Nog steeds nergens eentje gevonden die ook geschikt is voor de 9300... /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Het Halfrauds-ding vandaag in de winkel uit de verpakking gerukt: te klein voor een 9300, en trouwens van een plastickwaliteit waarbij vergeleken de parkeerkaarthouder van de O2 van graniet is. /forum/images/graemlins/grin.gif

En we zoeken verder.

(Wordt een aardige monoloog, dit draadje... /forum/images/graemlins/wink.gif )
 

sunnyboy

Senior Member
Misschien dan toch maar de CK-7W in combinatie met een Brodit Proclip?
Ik ben hier geen ster in. Misschien heb je zelf ook al naar deze oplossing gekeken?
 

Dutch4x4

Senior Member
Ik zal wel een veel te zuinig en milieuminnend mens zijn. /forum/images/graemlins/grin.gif

Uiteraard heb ik naar dit soort oplossingen gekeken, maar ik vind 't zonde om een werkende carkit te dumpen voor iets waarmee we nog steeds niet allebei in dezelfde auto kunnen bellen, zonder tussenkomst van oortjes, met zicht op wie je belt en wie er belt, en met een houder en oplaadmogelijkheid voor allebei. (Dat laatste kun je namelijk sowieso vergeten met een Bluetooth-carkit, want de 9300 en de 6310i passen niet in dezelfde houder.)

Terwijl één simpel adaptertje de oplossing zou kunnen zijn. Die er voor de meeste Nokia's wél is. /forum/images/graemlins/frown.gif

In plaats van twéé keer binnen een jaar een complete Bluetooth-carkit te moeten kopen. (Want zodra we de Octavia hebben overgenomen, komt er natuurlijk een nieuwe auto van de zaak waarvoor hetzelfde geldt.)

Maar goed, misschien moet ik maar niet zo krenterig zijn. De economie draait al zo slecht. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Trouwens, voor mensen met Parrot-ervaring: hoe werkt die met verschillende toestellen? Neemt hij van allebei apart het telefoonboek over? Kán hij überhaupt van alle toestellen (in dit geval dus 9300 en 6310i) het telefoonboek overnemen en zo ja, ondersteunt hij dan meer nummers per entry in je telefoonboek, zoals dat op Nokia-toestellen kan?
 

Dutch4x4

Senior Member
Gisteren trouwens Guido aan de lijn gehad (van de 10% korting boven aan elke pagina /forum/images/graemlins/grin.gif ) en die wist ook niets anders dan het uitbouwen van de CARK91 en het inbouwen van een Bluetooth-set, en dan straks als de nieuwe auto er komt, nog een keer.

Misschien een Parrot, maar waarschijnlijk alleen de Nokia 616 biedt voor de 9300 de echte Nokia-telefoonboekintegratie waarnaar ik hierboven vroeg. En die is héél prijzig. /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Karstieman

Forumguru
Deze nieuwe radio/bluetooth carkit is misschien ook een optie voor iedereen die geen aparte carkit wil:
1118151273538dehp70bt_detailpage.jpg


Meer info op: http://www.pioneer.nl/nl/product_detail.jsp?product_id=10477&amp;taxonomy_id=25-121
Kosten 460 euro. /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan