Candy White RS is binnen!

Vergis u niet mensen, onze directeur rijdt regelmatig weg op kantoor in zijn zwarte Mercedes E-klasse met op zijn hoofd een onvervalste bedrijfs-pet!
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JazzySOB</font><hr />

Zwart vanwege het hoge petjes gehalte en Wit omdat ik dat een bedrijfswagenkleur vind...
P.S. je gaat er toch niet teveel optische rommel aan hangen en donkere en/of extreem platte velgen enzo onder monteren (die er nu onder zitten zijn perfect!) hoop ik?
Of nog erger: verlagen. Maak er alsjeblieft geen petjes-auto van. Daar is deze auto te sjiek en te stijlvol voor.

[/ QUOTE ]

Ik heb er even overna zitten denken om hier op te reageren,als eerste voel ik me erg aangesproken omdat me auto zwart is, (petjes gehalte) dat associeer ik met jeugdige ......... &lt;--- vul zelf maar in. Ik heb zelf een Fabia combi gekocht vanwege gezins uitbreiding en hij is ZWART,omdat,IK dat een mooie kleur vind!! Als tweede is de RS natuurlijk een sportive auto en die mag best verlaagd worden en daar mogen ook wat mij betref 18/19'' onder,18'' dat past tegen woordig al bijna onder iedere auto dus zo speciaal is dat niet,maar wel mooi naar mij mening.

Verder sluit ik me aan bij JC1978.
 

Mark

Banned
Heb eerst een zwarte Fabia gehad, nu rijd ik rond in een zwarte Roomster.
Ik vind dat de zwarte kleur goed bij de wagen staat, zeker bij de roomster in combinatie zijn 2 kleurig interieur.
De witte Rs vind ik zeer geslaagd, de wagen mag er echt zijn.
 

jurjen

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Ik heb er even overna zitten denken

[/ QUOTE ]

Ik ook, en ik kom niet verder dan "smaken verschillen". Ik wens de originele poster veel plezier met z'n nieuwe aanwinst.
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JC1978</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: JazzySOB</font><hr />

Alleen zijn er twee kleuren die ik nooit zou nemen: Zwart en Wit.
Zwart vanwege het hoge petjes gehalte.


[/ QUOTE ]

Dit is met voorsprong de domste post die ik ooit op dit forum gezien heb.
shocked.gif


[/ QUOTE ]
Inderdaad
confused.gif

Als er een ingeslapen ouwe zak op dit forum zit ben ik het wel
grin.gif
en mijn Octavia is zwart.
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Als er een ingeslapen ouwe zak op dit forum zit ben ik het wel

[/ QUOTE ]


Met of zonder petje
grin.gif
 

vw125

Forumguru
Het gaat hier over een witte RS toch?
Laat dan aub die commentaar over zwart,verlaagd en petjesvolk achterwege.

Back on topic plz

Grtz van een zwarte verlaagde Octavia rijder.
 

Dutch4x4

Senior Member
Ach, Jazzy laat ook maar weten wat zijn smaak is.

Als iemand met twee zwarte verlaagde auto's voel ik me totaal niet aangesproken, ook al staan ze nog mijlenver verwijderd van auto's die in AutoMaxx staan. En mooi vuil is niet lelijk...
wink.gif


Maar moet de gelukkige topicstarter zijn nick nu niet veranderen in 'DieWitte'?
grin.gif
 

Ralph

Lid
Als je hem zo mooi schoon kan houden is het geweldig!!!!
Praktijk&gt; weet ik uit ervaring, rijd je 80% van de tijd in een dof grijze bak rond.

Als je RS embleem maar schoon blijft, haha
 
Precies Dutch, het is gewoon mijn mening!
De meeste petjes-auto's (niet allemaal natuurlijk) waar van die opgeschoten jongeren inzitten met meestal gelijkwaardig rijgedrag zijn meestal zwart. Maar nogmaals, dat geldt natuurijk niet voor iedereen! Ik heb alleen mijn mening even gegeven over het hoge petjesGEHALTE. Degene die zegt dat het een domme post is voelt zich blijkbaar erg aangesproken
wink.gif


Nu is de O2 natuurlijk niet bepaald een petjes-auto zoals bijv. een Golf (ja, heb ik zelf ook gehad!), dus was ik wel even wat te ongenuanceerd in mijn post. Mijn excuses daarvoor!

Sommige mensen denken net zo als Henry Ford: alle kleuren zijn mooi als het maar zwart is!
grin.gif


En nog over het verlagen: laatst zag ik een verlaagde Octavia 2 (ja, een zwarte!) rijden waarvan de wielkasten bijna over de wielen heen kwamen. De verhoudingen kloppen dan niet meer, het is dan net alsof de auto door zijn vering is gezakt. Het zag er naar mijn mening gewoon niet uit en vond het doodzonde van de auto. Verfraaien oké, maar als ik zie hoe sommigen hun auto mismaken.. Overdaad schaadt, geld dan zeker hier voor.

Maar goed, mijn exscuses als ik iemand beledigd heb, dat is natuurlijk niet mijn bedoeling!
ooo.gif
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JazzySOB</font><hr />

Maar goed, mijn exscuses als ik iemand beledigd heb, dat is natuurlijk niet mijn bedoeling!
ooo.gif


[/ QUOTE ]

Je hebt mij i.i.d geval niet beledigd hóór,ik voelde me alleen aangesproken.
Maar het is verders oké,ieder zijn mening toch.
 

___JC___

Forumguru
Ik heb een zwarte Octy en verlaagd dus ja dan voel je je aangesproken.
Hiervoor had ik een Octy I RS. Die werd wel vaker voor een 'petjesmobiel' aangezien maar die zat ook aardig in de spoilers. Om zwart te associeren met petjesvolk gaat me gewoon wat ver. Verder no hard feelings hoor.
473.gif
 

tnlmgh

Nieuw lid
vette kleur, zeker s'avonds onder neon reklame licht.
worshippy.gif


ik zal naar je zwaaien wanneer ik je voorbij rij.
wink.gif
 

Jpoers

Lid
Sorry maar moet er gewoon even op reageren, aangezien ik me behoorlijk aangesproken zou moeten voelen,

ben namelijk een van de jongeren (23jaar), heb een zwarte auto.

En deel ook je mening dat het zonde is om je auto te voorzien van de gehele tubberware collectie die maar besteld kan worden.

Maar heb zelf bewust voor een skoda fabia gekozen omdat ik niet aangekeken wil worden als een aso jonger iemand. Aangezien een skoda niet zo'n imago heeft. Zoals bijvoorbeeld de collecties opels, bmw 3series, natuurlijk de vw golf en polo's.

En krijg nu wel eens een opgestoken duim omdat ik me meestal netjes door het verkeer beweeg en een nette auto heb. Wanner ik me verplaats in de polo van mijn broer zie ik meestal alleen maar chagerijnige gezichten.
 

johann

Lid
Mijn zwarte O1 RS trekt wel 'petjesvolk' aan! Als ik voor een verkeerslicht sta, en er komt een Golfje of een Civic naast me staan, zie je ze kijken. Een enkele keer gaat het raampje naar beneden, en willen ze racen.

Gisteren nog een splinternieuwe Mini Cooper vernederd.
rockon.gif

Maar meestal ga ik er toch niet op in, veiligheid en behoud rijbewijs vóór alles.
 
mooie auto!
Weer een heel ander effect als je een witte RS ziet.
Staat er geen RS logo op de achterkant?
 
Bovenaan Onderaan