Candy White RS is binnen!

Frankie

Actief lid
hartstikke feli !!! wel durf met die kleur, maar t ziet er ook geweldig uit !!!!! Echt tof. Veel plezier ermee.
 

Fabia

† In Memoriam
Heftig man. Ben benieuwd wanneer ik je voorbij zie racen. Toch handig hoor maar een witte RS in Nederland.
 

Rallye

Forumguru
Ik had het niet gedurfd, maar ziet er geslaagd uit. Je zou inderdaad de deurstijlen nog zwart kunnen laten maken voor wat meer contrast (Milotec), maar ook zo ziet het er zeer opvallend uit.
xyxthumbs.gif


Ik zie dat jij je nummerplaat ook vast hebt laten zetten in plaats van alleen in een houder. Heb je er voor gekozen, of doet jouw dealer (i.t.t. alle andere VAG-dealers) zelf?
 

Timothee

Actief lid
Sow, pimpy kleurtje
smile.gif

Wit is helemaal in, BMW toont de laatste tijd op autoshows bijna alleen maar witte auto's. Ik zie het niet zo goed op de foto's, maar gezien de term "Candy White" neem ik aan dat er iets van een parelmour effect in zit? Dat is wel mooi!

Alleen jammer dat het een Combi is...vind de HB sportiever :tongue:
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

Ik zie dat jij je nummerplaat ook vast hebt laten zetten in plaats van alleen in een houder. Heb je er voor gekozen, of doet jouw dealer (i.t.t. alle andere VAG-dealers) zelf?

[/ QUOTE ]

Bij mijn nieuwe O2 (geleverd in nov.06) hebben ze de platen zowel voor als achter eveneens rechtstreeks op de auto bevestigd/genageld, dus zónder zwarte platen ertussen. Dealer was Nieuwkoop in Den Bosch.
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Timothee</font><hr />

maar gezien de term "Candy White" neem ik aan dat er iets van een parelmour effect in zit? Dat is wel mooi!


[/ QUOTE ]
Volgens mij is Candy White gewoon standaard wit, zoals op bestelbusjes. Dat is misschien wel jammer dus.
 

JinxRS

Lid
LOL wel lef idd die witte kleur !

gefeliciteerd en veel plezier met je RS, het is
echt een lekker bak ! Gister weer een lange rit ermee gedaan (500 Km+) en dat is echt geen straf.
 

___JC___

Forumguru
Supermooie bak natuurlijk die RS! Gefeliciteerd!
Moet eerlijk zeggen dat ik het wit niet zo geslaagd vind.
Sommige auto's zijn in het wit onwijs gaaf maar een station RS doet het geen goed naar mijn mening..
 
Allemaal hartelijk bedankt voor de reacties. Ik heb gisteren 700km's gemaakt. Rustig optrekken tot maximaal 4000RPM. En geloof me dat ging de eerste 500 echt heel rustig. Op de snelweg heb ik wel na 500km toeren tot 4500RPM gemaakt. Maar dat was dan ook altijd in de 6. Optrekken doe ik nog steeds maar tot 4000RPM. Ik voel de auto wel wakker worden, dat is wel fijn. De eerste 300km zat er vrijwel geen gang in. Na die km's reageerde de auto wel sneller. Ik kan echt niet wachten tot ik alle 6 de versnellingen op koppel door kan schakelen. Maar dat zal denk ik nog wel een week of 2 duren. Eerst rustig opbouwen naar de hogere toeren. En daarna pas volgas vanuit stilstand. Wat betreft dat witte, de helft vindt het niks en de andere helft wel. Ik vind het prachtig en de rest geeft een mening en zo hoort het ook
smile.gif
. Wat wel leuk is dat mensen gisteren vrij vaak "schrokken" denk ik en meteen opzij gingen. Het eerste wat je in de spiegel ziet is een witte auto (vielleicht Polizei). Daarna pas zie je dat het een Skoda is. Dat was wel grappig. Ik heb mij in elk geval goed vermaakt. De auto voelt heel erg stabiel, ook bij hogere snelheden. De besturing had van mij wel zwaarder en minder beschaafd gemogen. Dat blijf ik wel houden denk ik na al mn Golf I's en Passat B3's. Een chip, of in elk geval software. Misschien volgend jaar. Als ik het doe, dan in of na de zomer. Ik denk wel dat er nog wat optische aanpassingen komen. Het liefst had ik namelijk een badgeless grille. Die velgen mogen er ook meteen af. Ik had er graag S8 velgen onder. Niet van die gepolijste dingen, maar de originele. Die hebben een zwarte glow, soort van smoke, en ze hebben zwarte randen. Volgens mij staat dat wel netjes onder deze witte auto. Dat zal dus wel als eerste komen. Anyways, op de next meeting zien je jullie mij waarschijnlijk wel
wink.gif
 

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DieBruine</font><hr />

De auto voelt heel erg stabiel, ook bij hogere snelheden. De besturing had van mij wel zwaarder en minder beschaafd gemogen.

[/ QUOTE ]

Volgens mij kan je de stuurbekrachtiging bij de Octy (door de dealer) laten instellen. Kan me voorstellen dat ie wel wat zwaarder mag sturen. Je kan m ook verlagen dan krijg je hetzelfde effect namelijk.
 

French

Lid
Wow, ik ben jaloers!! Had graag de TDI RS gekocht alleen vond mijn vrouw dat wat gortig worden dus moet ik me maar "behelpen" met de 140pk TDI. Ik had hem zelf niet in wit gekocht maar smaken verschillen nu eenmaal (en gelukkig maar).
Veel plezier ermee!
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: French</font><hr />

Wow, ik ben jaloers!! Had graag de TDI RS gekocht alleen vond mijn vrouw dat wat gortig worden dus moet ik me maar "behelpen" met de 140pk TDI. Ik had hem zelf niet in wit gekocht maar smaken verschillen nu eenmaal (en gelukkig maar).
Veel plezier ermee!

[/ QUOTE ]

Hier mag de vrouwen (helpen) met de kleur te kiezen
xyxthumbs.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: French</font><hr />

Wow, ik ben jaloers!! Had graag de TDI RS gekocht alleen vond mijn vrouw dat wat gortig worden dus moet ik me maar "behelpen" met de 140pk TDI. Ik had hem zelf niet in wit gekocht maar smaken verschillen nu eenmaal (en gelukkig maar).
Veel plezier ermee!

[/ QUOTE ]

Hier mag de vrouwen (helpen) met de kleur te kiezen
xyxthumbs.gif


[/ QUOTE ]

Zozo, vrouwen in meervoud zelfs...
 
Kan natuurlijk niets anders zeggen dan dat het een prachtige auto is!
Alleen zijn er twee kleuren die ik nooit zou nemen: Zwart en Wit.

Zwart vanwege het hoge petjes gehalte en Wit omdat ik dat een bedrijfswagenkleur vind...
Bovendien zie je op beide kleuren (als je überhoupt van kleuren kan spreken!) ieder vuiltje...

Maar dat doet niets af aan het feit dat zo'n RS natuurlijk een schitterende verschijning is... zelfs in het wit
wink.gif


P.S. je gaat er toch niet teveel optische rommel aan hangen en donkere en/of extreem platte velgen enzo onder monteren (die er nu onder zitten zijn perfect!) hoop ik?
Of nog erger: verlagen. Maak er alsjeblieft geen petjes-auto van. Daar is deze auto te sjiek en te stijlvol voor.
 

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JazzySOB</font><hr />

Alleen zijn er twee kleuren die ik nooit zou nemen: Zwart en Wit.
Zwart vanwege het hoge petjes gehalte.


[/ QUOTE ]

Dit is met voorsprong de domste post die ik ooit op dit forum gezien heb.
shocked.gif
 

Hetzer

Forumguru
ERG geslaagd, heel mooi in het WIT, net zo mooi als een witte Golf of Polo GTI, je valt gewoon lekker op!
Ben je misschien hier in Nederland niet de enige met een witte Combi RS??
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JC1978</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: JazzySOB</font><hr />

Alleen zijn er twee kleuren die ik nooit zou nemen: Zwart en Wit.
Zwart vanwege het hoge petjes gehalte.


[/ QUOTE ]

Dit is met voorsprong de domste post die ik ooit op dit forum gezien heb.
shocked.gif


[/ QUOTE ]
Precies, wat heeft zwart met petjes te maken. Zwart is eerder een niet-petje kleur. Zijn er trouwens wel petje-kleuren?
crazy.gif
 
Bovenaan Onderaan