sitechris
Donateur
Hoe cool. Ik rijd de komende twee weken rond in een 2011 cadillac DTS V8 Northstar. Ik kan het niet laten om toch even te posten, want als autoliefhebbers onder elkaar wil ik mijn eerste indruk toch graag even delen.
Mijn eerste indruk is tweeledig. Is het een goede auto? Ja en nee. Nee omdat het onderstel net niet stevig genoeg is, de automaat verfijning mist, de besturing gevoelloos is en het materiaalgebruik niet goed genoeg is.
Ja omdat de auto comfort met hoofdletter c schrijft, de auto heerlijk luxe is (erg mooi leer, elektr en geventileerde stoelen voor en achter!, xenon, lane warning departure, elektr en verwarmd stuur, een te dikke stereo, schuifdak etc etc. En hij is stil, de stoelen zijn zetels. De hele auto brengt je tot rust. Hard rijden kan, maar je hebt er geen behoefte aan. De vering vangt alles op. Je zweeft over het asfalt. Ultiem zen rijden.
Traktatie is ook de motorisering. Onder de kap een 4.6 ltr V8 met 275 pk. Prestaties heel redelijk, maar met alle kilootjes die de auto weegt is mijn golf toch stukken sneller. Maar boeien. In de usa is hard rijden toch uit den boze. De V8 is perfect. Rustig en stil bij normaal cruisen, maar als je gas geeft hoor je uit de verte opeens een machtige muscle motor brullen. Wat een geweldige sound en wat een blok.
Voorlopige eerste conclusie: de caddy is niet perfect en in europa moet je hem zeker negeren want de wegligging is niet autobahn proof. Hij is ook niet moeders mooiste. Maar toch verovert dit slagachip een plekkie in mijn hart. Deze auto heeft karakter. Bakken vol karakter. I am in love.
Luister maar...http://www.youtube.com/watch?v=pxw77EUJg_Q&feature=youtube_gdata_player
En wat pics
Mijn eerste indruk is tweeledig. Is het een goede auto? Ja en nee. Nee omdat het onderstel net niet stevig genoeg is, de automaat verfijning mist, de besturing gevoelloos is en het materiaalgebruik niet goed genoeg is.
Ja omdat de auto comfort met hoofdletter c schrijft, de auto heerlijk luxe is (erg mooi leer, elektr en geventileerde stoelen voor en achter!, xenon, lane warning departure, elektr en verwarmd stuur, een te dikke stereo, schuifdak etc etc. En hij is stil, de stoelen zijn zetels. De hele auto brengt je tot rust. Hard rijden kan, maar je hebt er geen behoefte aan. De vering vangt alles op. Je zweeft over het asfalt. Ultiem zen rijden.
Traktatie is ook de motorisering. Onder de kap een 4.6 ltr V8 met 275 pk. Prestaties heel redelijk, maar met alle kilootjes die de auto weegt is mijn golf toch stukken sneller. Maar boeien. In de usa is hard rijden toch uit den boze. De V8 is perfect. Rustig en stil bij normaal cruisen, maar als je gas geeft hoor je uit de verte opeens een machtige muscle motor brullen. Wat een geweldige sound en wat een blok.
Voorlopige eerste conclusie: de caddy is niet perfect en in europa moet je hem zeker negeren want de wegligging is niet autobahn proof. Hij is ook niet moeders mooiste. Maar toch verovert dit slagachip een plekkie in mijn hart. Deze auto heeft karakter. Bakken vol karakter. I am in love.
Luister maar...http://www.youtube.com/watch?v=pxw77EUJg_Q&feature=youtube_gdata_player
En wat pics




