Bumperklever

DVDguy

Forumguru
................het kentekenbewijs .............. zoek geraakt was..

Dan krijg je gewoon een nieuwe kentekenbewijs; je platen zitten immers nog op de auto.

Krijgen is trouwens niet het juiste woord, want het kostje enkele tientjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
@Noord26 het is niet maximaal 2, ik ken zelfs persoonlijk iemand die met een 4 reed en zoals ik schreef er rijdt hier een 6 rond.

hier nog wat info mbt de afschaffing ervan:

http://nieuws.brandstof-zoeker.nl/2008/03/17/duplicaatcode-kentekens-afgeschaft/

Die info stond mij inderdaad ook bij uit het nieuws van destijds, ik heb even gezocht op de RDW-site, maar vreemd genoeg is het daar niet terug te vinden.

Mooi dat de dader gevonden is, en de redenatie vindt toch wel erg twijfelachtig. Ik kan me ook niet voorstellen dat de andere auto ook geen schade heeft.

@SuperBeeb "totmbo"?
 

Noord26

Forumguru
Dan krijg je gewoon een nieuwe kentekenbewijs; je platen zitten immers nog op de auto.

Krijgen is trouwens niet het juiste woord, want het kostje enkele tientjes.

En in het nieuwe kentekenbewijs staat vervolgens dat er een duplicaat code met nr. xx aanwezig moet zijn op de auto. Waarmee de kentekenplaten die op de auto zitten meteen de kliko in kunnen.
 

CDK

Forumguru
Fijn dat er alsnog een dader bekend heeft, nu maar hopen dat het netjes gefixt wordt!
 

Cordoba

Forumguru
@SuperBeeb Hebben ze in jouw gemeente de straten ingedeeld naar rijvaardigheid (zeg maar net als de containerwoningen voor tokkies, die apart van de andere woningen staan).:D
 

SuperBeeb

Forumguru
Net even bij reparateur geweest voor 1e inschatting. Bumper demonteren en spuiten, 400 ex btw. Incl, en met nummerbord erbij dus 500. Nou ja, blij dat ik t bij de dader kan claimen.
 
Bovenaan Onderaan