Bumperklever

SuperBeeb

Forumguru
:mad: :angry: :banghead:

Een of andere onverlaat heeft gisteravond bumpergekleefd met mijn - geparkeerde - Superbeeb. En heeft uiteraard geen briefje achtergelaten.
bilnaad.gif
bilnaad.gif

We hoorden wel iets kraken rond 11 uur gisteravond, maar waren allebei te grieperig om ons bed uit te komen, anders hadden we een witte auto 2 pogingen zien (en horen) doen om weer los te komen van onze nummerplaat (buurman had wel iets gezien/gehoord, helaas geen kenteken van de dader).
Net dus maar digitaal aangifte gedaan, voor de vorm (en de verzekering). Morgen maar eens kijken hoe erg de schade is en of de parkeersensor het nog doet.
Wat voor een dag was het ook al weer vandaag
icon_scratch.gif

Skoda voorbumper 13022015.jpg
 

Cordoba

Forumguru
@Tafkah Je krijgt alleen een ander nummer op de plaat als de plaat kwijt is. In dit geval kun je 1 nieuwe plaat bestellen, en moet je de oude plaat inleveren en hou je dus het '1tje'.

Moet toch wel raar gegaan zijn om die vouwen zo in de kentekenplaat te persen.:nailbiting:
 

EdK

Forumguru
Dat eentje of tweetje en heb er ooit één met een viertje zien rijden word niet meer toegepast op de kentekenplaats
Maw de bestaande wagens zal je er nog mee zien , maar de nieuwe wagens die de plaat verliezen of hun kentekendeel 1 of 2 ( ben ik even kwijt ) resulteert erin dat het kleine getalletje niet meer op kentekenplaat word geplaatst.
 

Blackokkie2

Forumguru
Ja, belachelijk, als ze zo iemand alsnog opsporen gelijk een boete geven voor doorrijden na een ongeval, die zijn vrij hoog geloof ik.
 

Noord26

Forumguru
@Tafkah Je krijgt alleen een ander nummer op de plaat als de plaat kwijt is. In dit geval kun je 1 nieuwe plaat bestellen, en moet je de oude plaat inleveren en hou je dus het '1tje'.

Moet toch wel raar gegaan zijn om die vouwen zo in de kentekenplaat te persen.:nailbiting:

Nee, je krijgt een 1-tje als de kentekenpapieren een keer verloren zijn gegaan. Of een 2-tje wanneer het voor de 2e keer gebeurd. Hoger gaat dat getal niet. Dat heeft niets met de platen zelf te maken. Die worden uitgegeven aan de hand van de papieren.

Vorige week onze weer terug gekregen toen er ook iemand achterop, over de trekhaak heen tegen de achterbumper gereden was. Zwakzinnigen zitten er tussen hoor..
 

EdK

Forumguru
Ja, belachelijk, als ze zo iemand alsnog opsporen gelijk een boete geven voor doorrijden na een ongeval, die zijn vrij hoog geloof ik.
Word bestempeld als een misdrijf hoor en is geen vast boete bedrag voor
word vastgesteld en kan zelfs uitmonden op water en brood tijdens de opgelegde straf in dat hokje van 3 x 3 mtr
 

Noord26

Forumguru
Kende men maar water en brood in NL, het is tegenwoordig eerder goed gevulde snert met vloerverwarming..
 

micky

Forumguru
Nee, je krijgt een 1-tje als de kentekenpapieren een keer verloren zijn gegaan. Of een 2-tje wanneer het voor de 2e keer gebeurd. Hoger gaat dat getal niet. Dat heeft niets met de platen zelf te maken. Die worden uitgegeven aan de hand van de papieren.

Vorige week onze weer terug gekregen toen er ook iemand achterop, over de trekhaak heen tegen de achterbumper gereden was. Zwakzinnigen zitten er tussen hoor..

Hij ging wel hoger hoor, er rijdt hier zelfs iemand met een 6 rond, maar idd worden volgens mij deze "duplicaat codes" niet meer toegepast.
 

Noord26

Forumguru
Maximaal is het cijfertje 2 op de kentekenplaat. Helaas is het mij 4maal overkomen dat oftewel het kentekenbewijs gestolen, ontvreemd, danwel zoek geraakt was.. Al doende leert men (ik). ;)
 

SuperBeeb

Forumguru
Update:
Er zijn toch nog fatsoenlijke mensen. Totmbo heeft vandaag even wat buurtonderzoek gedaan, kwam een 'verdachte' auto tegen en heeft aangebeld. Dader had wel iets gemerkt, heeft nog gekeken maar dacht dat een andere auto was geraakt; daaraan was niets te zien, evenmin als aan eigen auto.
Excuses aangeboden, samen netjes schadeformulier ingevuld. Is voor mij de kous mee af.
Parkeersensoren werken nog, bumper heeft wel een (gedeeltelijke) respray nodig en nieuwe kentekenplaat is inmiddels besteld. Kreeg alleen de oude houder niet los, zit met grijze plaksmurrie vast.
Komt vast wel goed.
 
Bovenaan Onderaan