greenlinediesel
Senior Member
Zoals sommige van jullie weten ben ik inmiddels weg bij Skoda, maar nog niet op dit leuke en gezellige forum. Het leek me leuk om een topic bij te houden van mijn (voor mij) nieuwe BMW 3-serie E90. Ook even rondgeneusd op BMW fora, maar die zijn toch wat minder actief en gezellig dan dit leuke forum 
Na ongeveer 3,5 jaar in een F2 gereden te hebben ging toch mijn autohart weer kriebelen. De F2 Greenline was vooral een verstandige keuze omdat ik veel kilometers ging rijden voor het werk (dik 200 per dag). Inmiddels ben ik al een tijd verhuisd en rijd ik nog maar minder dan de helft. Toch nog ruim boven het kantelpunt van de verstandige diesel, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Ik wilde graag een wat luxere kilometervreter, en keek regelmatig op AutoScout24. De Fabia hoefde immers niet weg dus ik zat niet op een schop stoel. Dit veranderde van de één op de andere dag toen ik een mooie BMW E90 zag staan voor een niet al te gekke prijs, ze blijven belachelijk duur tweedehands, maargoed.
Ik kreeg de Bimmer niet meer uit mijn hoofd en ben gaan kijken. Uitgebreide proefrit gemaakt en tot aankoop overgegaan. De auto had alle opties die ik wilde, behalve een trekhaak. Dit is het minste probleem want die kan er natuurlijk vrij makkelijk onder. De garage heeft een mooie afneembare trekhaak geplaatst waar van je NIETS ziet als deze eraf is. De stekkeraansluiting klapt ook mooi naar boven weg.
Ik heb de auto nu sinds 3 maanden in bezit, en de eerste "mod" is al uitgevoerd. Afgelopen week ben ik naar een tinter geweest die de ruiten vanaf de B-stijl heeft voorzien van een mooie 20% tint. Dit maakt de auto al weer een stuk mooier imo.
Binnenkort nog meer veranderingen waaronder:

Na ongeveer 3,5 jaar in een F2 gereden te hebben ging toch mijn autohart weer kriebelen. De F2 Greenline was vooral een verstandige keuze omdat ik veel kilometers ging rijden voor het werk (dik 200 per dag). Inmiddels ben ik al een tijd verhuisd en rijd ik nog maar minder dan de helft. Toch nog ruim boven het kantelpunt van de verstandige diesel, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Ik wilde graag een wat luxere kilometervreter, en keek regelmatig op AutoScout24. De Fabia hoefde immers niet weg dus ik zat niet op een schop stoel. Dit veranderde van de één op de andere dag toen ik een mooie BMW E90 zag staan voor een niet al te gekke prijs, ze blijven belachelijk duur tweedehands, maargoed.

Ik kreeg de Bimmer niet meer uit mijn hoofd en ben gaan kijken. Uitgebreide proefrit gemaakt en tot aankoop overgegaan. De auto had alle opties die ik wilde, behalve een trekhaak. Dit is het minste probleem want die kan er natuurlijk vrij makkelijk onder. De garage heeft een mooie afneembare trekhaak geplaatst waar van je NIETS ziet als deze eraf is. De stekkeraansluiting klapt ook mooi naar boven weg.
Ik heb de auto nu sinds 3 maanden in bezit, en de eerste "mod" is al uitgevoerd. Afgelopen week ben ik naar een tinter geweest die de ruiten vanaf de B-stijl heeft voorzien van een mooie 20% tint. Dit maakt de auto al weer een stuk mooier imo.

Binnenkort nog meer veranderingen waaronder:
- Andere einddemper met dubbele uitlaat. Vind die standaard brievenbus echt verschrikkelijk.
- Smoked black dynamische zij-knipperlichten.
- 18 inch Monaco GP2 velgen. Op de huidige set komen winterbanden.
- Upgraden iDrive systeem, groter scherm en/of Android unit.
- LED angel eyes (al besteld maar nog niet geleverd)
- Zwarte kidney grille
- Vast nog veel meer...