D
Deleted member 12686
Het gaat ook niet om dat vieze B woord, het gaat om de uitstoot. Grotere tank is meer gewicht en daardoor meer uitstoot. Tegenwoordig draait alles om het milieu.

Maar eh... als je dat twee keer is overkomen, weet je toch dat de meter aan de voorzichtige kant is? Dan hoef je dus niet structureel te vroeg te tanken...Structureel 7 liter x 20 km te vroeg moeten tanken omdat je tankmeter niet klopt is vervelend. Voor de gene die het nu nog niet snapt; pech gehad, maar hou op met het bagatelliseren van dit euvel. Laten we het anders stoppen onder de noemer "kennis" daarover staat hier al een uitleg op het forum.

Dat je je auto verkoopt vanwege gedreun kan ik inkomen, maar dat je je zo stoort aan een brandstofmeter dat je je bolide wilt verkopen snap ik werkelijk niet. Dan gooi je je geld écht weg om niets.Daarom ga ik mijn Octavia glbl dit jaar nog verkopen. Met name vanwege het gedreun maar ook de arrogante houding wat betreft brandstofmeter. Helaas kost deze tegeltjes wijsheid mij dus zwaar geld..

Maar eh... als je dat twee keer is overkomen, weet je toch dat de meter aan de voorzichtige kant is? Dan hoef je dus niet structureel te vroeg te tanken...
En tsja, je kan het bagatelliseren noemen... 't is eigenlijk meer dat ik denk "zijn er écht geen ergere dingen om je aan te ergeren? Dan heb je een prima leven!![]()