Bochtrijverlichting

Antera

Donateur
anti carjacking kan ook zorgen dat als je de sleutel uit het contact haalt dat de deuren automatisch weer ontgrendelt worden
 

Inge

Lid
Hallo Michel,

Dank voor de PM en de uitgebreide toelichting.
En ja ik ben zeker geïnteresseerd - zaterdag of zondag is wat mij betreft alle twee okay.

Met media console bedoel ik de multimedia houder die voorin onderin het dashboardkastje geplaatst kan worden om een MP3 speler in te plaatsen. Vind het steeds andere CD's in de radio doen niet zo handig. En daar de mogelijkheid er is... waarom niet. Als je andere suggesties hebt om een MP-3 speler makkelijk aan te sluiten houd ik me aanbevolen. Want van auto's en vooral datgene wat wel/ niet kan heb ik nog steeds niet erg veel verstand. Heb echter de afgelopen dagen wel al erg veel geleerd. :)

Als ik dus tzt toe ben aan een CC, dan neem ik aan dat dat er standaard een verbruiksmeter bij gemonteerd wordt? Klopt dat? Of moet ik dan aangeven dat ik het travel pakket wil. Alhoewel de stoel kan ik al in de hoogte kan verstellen, funky radio zit erin. Heb dus dan alleen nog de boordcomputer move & fun nodig naast de CC, toch?

Klinkt inderdaad handig de tear wiping, comfort turn signal en het op slot gaan van de deuren boven de 15km/u. Mocht je nog meer suggesties hebben voor handige vag-com aanpassingen -graag!
 

whalertje35

Actief lid
Welkom hier. Omtrend de aanpassingen met vagcom/vcds kan je inderdaad wat zaken aan en uit zetten. Ook logfile's maken en storingen uitlezen en resetten.

Ik doe al een paar jaar aanpassingen en dit is geen enkel probleem omtrend garantie. Gen dealer merkt uberhaupt dat het gedaan is en omdat ze niet weten waar de auto precies mee besteld is zal dit ook geen enkel probleem zijn. Veel dealers weten namelijk ook niet dat bepaalde zaken mogelijk zijn. Bocht verlichting kan alleen indien er mistlampen in zitten en verder kan dit nog:

Bochtverlichting
Anti-Carjacking
Tear wiping voorzijde
Bochtverlichting met knipperlicht
Spiegelverwarming via achterruit verwarming activeren
Comfort turn signal aanpassen
Ch activeren
LH niet mogelijk
Parkeerlicht activeren
Seat belt warming off
Verbruiksmeter omzetten naar Km/L
Dakraam Comfort opening:

Stel voor dat ik de hendel van de ruitenwisser vervang voor een exemplaar met de bediening voor de MFD geïntegreerd, kun je dan via VAG com deze activeren? Is dit dan ook voor de cruisecontrol mogelijk, of moet daar hardwarematig nog iets bij geplaatst worden, lijkt me sterk met een elektronisch gaspedaal.
 

Antera

Donateur
Dit alles kan je plaatsen mits de stuurmodule dit ondersteund. Deze zit onder je kappen van je stuurkolom. Dit moet je voor het beste resultaat even laten uitlezen om te kijken of deze de opties ondersteund.
 

whalertje35

Actief lid
Dit alles kan je plaatsen mits de stuurmodule dit ondersteund. Deze zit onder je kappen van je stuurkolom. Dit moet je voor het beste resultaat even laten uitlezen om te kijken of deze de opties ondersteund.
Thanks voor het snelle antwoord!! Het betreft een Tour uitvoering, is het heel kort gedacht als het Move en Fun systeem functioneert dan ook dit zou moeten werken? Of zijn er dan weer allerlei modules nodig.
 

Antera

Donateur
Gissen is missen en kan veel geld kosten of juist niet maar daarom even uitlezen voor de zekerheid.
 
Is er een type Citigo die wel iets van dit alles heeft? Of een pakket waar een van de genoemde punten in zit? Of moet alles sowieso met vagcom aangezet worden?
 
Ergens best gek toch. Opties die er dus wel opzitten en aan te zetten zijn, maar die door niemand officieel te koop zijn?

Maar geeft ook niet, als mij Go binnen is, ga ik als eerst op zoek naar iemand die me daarmee kan helpen in omgeving Tilburg. :)
 
Dat is goed te doen. Dan zal ik hem tzt even een berichtje sturen. Het duurt me allemaal al weer veel te lang dat wachten!
 
Bovenaan Onderaan