Herperduin
Forumguru
@sitechris Leuk geschreven! Herkenbaar dat je je iedere dag nog knijpt. Verschil is dat ik dat na ruim een jaar met een Skoda 1.0 tsi doe als ik 100km/h op snelweg rijd en jij 286km/h op de autobahn
driveaholic.nl

direct de politiek in gaan ... daar kunnen ze ook ellelange betogen aangaan en tot geen conclusie komenKortom, echt kiezen kunnen we niet. En willen we ook niet, daarvoor zijn beide auto’s te bijzonder en simpelweg te goed.

Nee dat is nog steeds zo. Heeft imo plussen en minnen.Mooie review! Ik heb toevallig voor werk gerelateerd veel over de Alpine gelezen en gezien. Wat mij bij gebleven is, is dat de schakel flippers gefixeerd zitten en niet op je stuur zitten en dus niet mee draaien als je stuurt. Was dat nu inmiddels verbeterd?
driveaholic.nl
Is toch iets dat je weet op het moment van aankoop van de wagen. Mijn M3 kost in verzekering ook 2x de verzekering van mijn Tesla. Is iets dat je op voorhand kan aftoetsen. Onderhoud, banden, ... tja, dat weet je dat dat bij een M x2 tov een gewone wagen.En tegelijkertijd is het ook een kneiterdure auto in gebruik en onderhoud.
zijn inderdaad een enorm gemak bij een M. Instellen zoals je wilt. Bij mij staat die ingesteld als M1 = comfortabel sportief, M2 = bruut sportief. En je kan inderdaad heel snel switchen tussen alles.De M1 en M2 sneltoetsen op het stuur
zitten jullie allemaal zo nog veel te prutsen tijdens het rijden in de menu's? Heb die Idrive amper al gebruikt in de M. Vloeken in de kerk, maar geef mij ipv een idrive de ergonomie van een Tesla. Dat is veel meer waard dan een Idrive.De bediening van de iDrive
als bestuurder ervaar je hier toch heel weinig van of je moet je raampje open zetten, niet? Ik heb zaterdag voor de eerste keer een cold start van mijn M van buiten uit gehoord en dan besef je wat een luide start dit is, maar binnenin ... veel te veel geisoleerd.De luide start
Toch geen probleem ?? Op 2min getankt ... is geen EV éKleine tankinhoud

Daar volg ik jou absoluut in. Vind het ook niet het meest prettige stuur, idd veel te dik om een goed gevoel te hebben.Dikke stuurwiel
heeft te maken met de kleur. Had je een zwarte ging je niet zoveel duimpjes en blikken gekregen hebben. Vind persoonlijk dat dat met mijn M ook wel best meevalt.Anoniem rijden kun je vergeten
. En wat betreft tanken. Er zijn ergere dingen maar ik vind het wel een irritante bezigheid. En tijdrovend omdat ik toch ff moet omrijden omdat ik altijd aral 102 tank. Kost me toch 2 keer 10 minuten extra. Eigen keus i know, maar blijft toch zonde tijd.
driveaholic.nl
Geen idee wat een M340i doet in Belgie maar is dat geen oplossing voor je looks issue?