BMW 130i

___JC___

Forumguru
Je hoeft natuurlijk niet meteen een halve coureur te zijn om te ring op te kunnen. Je zou eens kunnen kijken voor een paar rondjes op Zandvoort ofzo. Puur om het gevoel te krijgen. Bandjes. remmen e.d. gaan wel hard achteruit natuurlijk, maar dat doen ze ook als je gaat gummen op de openbare weg. Misschien een circuitdagje organiseren met het Skodaforum? :D
 

WanderZ

Actief lid
Mijn broertje mag zichzelf 'pro drifter' noemen en is zeer regelmatig op zandvoort en bijv. assen te vinden. (geeft daar drift demo's en is drift instructeur) Ik kan wel eens informeren wat het kost om een dagje zandvoort af te huren om gewoon eens een rondje te maken.. Wil met mijn O2 ook wel eens een rondje doen.. Niet om te racen en gek te doen, maar gewoon eens kijken hoe de auto zich houdt. Lastige is wel dat je met verzekering zit op circuit.. Zeker een leasemij wordt daar niet vrolijk van!

We kunnen ook eens mee gaan naar de Nürburgring.. Dat is 'gewoon' een duitse tolweg heb ik me laten vertellen.. Dus dan is het alweer anders. Kunnen de liefhebbers ook eens met mijn broertje meerijden, en kan sitechris zijn beemer eens flink de sporen geven. :rockon:
 

VEEJAY

Forumguru
Zondag as ga ik met een groepje naar de ring (jaarlijkse traditie). Als het rustig is maak ik wel een rondje. Vorig jaar hadden we een r32 bij rentaracecar gehuurd. Erg leuk.
 

sitechris

Donateur
Mijn broertje mag zichzelf 'pro drifter' noemen en is zeer regelmatig op zandvoort en bijv. assen te vinden. (geeft daar drift demo's en is drift instructeur) Ik kan wel eens informeren wat het kost om een dagje zandvoort af te huren om gewoon eens een rondje te maken.. Wil met mijn O2 ook wel eens een rondje doen.. Niet om te racen en gek te doen, maar gewoon eens kijken hoe de auto zich houdt. Lastige is wel dat je met verzekering zit op circuit.. Zeker een leasemij wordt daar niet vrolijk van!

We kunnen ook eens mee gaan naar de Nürburgring.. Dat is 'gewoon' een duitse tolweg heb ik me laten vertellen.. Dus dan is het alweer anders. Kunnen de liefhebbers ook eens met mijn broertje meerijden, en kan sitechris zijn beemer eens flink de sporen geven. :rockon:

klinkt goed :)
 

MarcoO2

Forumguru
Ge-wel-dig! Dit is voor het eerst dat ik een filmpje van De Ring zie waarin langzaam rijden ook leuk is... briljant commentaar... "ik rij toch schadevrij...? Tot nu toe..."
 

MarcoO2

Forumguru
Medio september zit ik hier trouwens weer een weekendje. En een week later op de IAA ;) Even mijn autogenen bijvoeding geven!
 

sitechris

Donateur
En een paar foto's :)
 

Bijlagen

  • m-voorbumper zonder kenteken.jpg
    m-voorbumper zonder kenteken.jpg
    82,4 KB · Weergaven: 22
  • m-18inch3.jpg
    m-18inch3.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 27
  • m-dorpels.jpg
    m-dorpels.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 32
  • m-sportstuur.jpg
    m-sportstuur.jpg
    76,9 KB · Weergaven: 20
  • achterkant zonder kenteken.jpg
    achterkant zonder kenteken.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 26

MarcoO2

Forumguru
Mooie wagen joh! En die stoelen.... die zijn echt super!!! Ik ken ze uit de 3-serie, maar zo te zien zijn ze hetzelfde. Mooie, sportieve blauwe kleur ook!
 

MarcoO2

Forumguru
Ik zit de 18e en de 19e bij The Ring, en de 24e en de 25e op de IAA. Had je wat leuks in gedachten?
 

sitechris

Donateur
Mooie wagen joh! En die stoelen.... die zijn echt super!!! Ik ken ze uit de 3-serie, maar zo te zien zijn ze hetzelfde. Mooie, sportieve blauwe kleur ook!

Stoelen van de 3-serie zijn wel iets breder. Deze zijn vrij smal.

Nog wat foto's, nu meer van interieur. Is overigens geen topinterieur, mede vanwege ontbreken automatische airco. Ook een foto van de beenruimte (of gebrek eraan), zodat ik eventuele kopers van een 1-serie vast kan afschrikken ha ha ;)
 

Bijlagen

  • beenruimte.jpg
    beenruimte.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 34
  • interieur.jpg
    interieur.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 30
  • m-versnellingsbak.jpg
    m-versnellingsbak.jpg
    53,4 KB · Weergaven: 25
  • m-uitlaat.jpg
    m-uitlaat.jpg
    88 KB · Weergaven: 24
  • m-logo.jpg
    m-logo.jpg
    49,2 KB · Weergaven: 23

Ronnie

Forumguru
Stoelen van de 3-serie zijn wel iets breder. Deze zijn vrij smal.

Nog wat foto's, nu meer van interieur. Is overigens geen topinterieur, mede vanwege ontbreken automatische airco. Ook een foto van de beenruimte (of gebrek eraan), zodat ik eventuele kopers van een 1-serie vast kan afschrikken ha ha ;)
Lekker kanon!!
Naam zegt het al..... BMW=Blij Met Weinig.......
(grapje!)
 

Hetzer

Forumguru
Mooi wagen, met inderdaad een erg mooie kleur!!!, had jij nou die 3-serie van jou hierop in geruild??
 
Bovenaan Onderaan