Bluetooth achteraf inbouwen

Wij hebben net gisteren een Bluetooth carkit laten inbouwen..
En ik moet zeggen dat dit gewoon perfect werkt /forum/images/graemlins/smile.gif
 

skodajo

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Welk merk nou?

[/ QUOTE ]
Het is uiteindelijk de parrot CK3100 geworden. Hij is geinstalleerd, maar nog niet helemaal naar wens. Ik heb namelijk alleen geluid uit de linker box voor. Er is geen gebruik gemaakt van het stekkertje dat bij de Skoda dealer te krijgen.
Omdat ik dit waarschijnlijk wel zelf op kan lossen heb ik nog een vraag. Het 'skoda' stekkertje (iso adapter??), waar moet ik dat aan vast maken, 1, 2 of 3 (zie bijgevoegd plaatje)?
 

Bijlagen

  • 11992-Ck3100-diagram.JPG
    11992-Ck3100-diagram.JPG
    26,8 KB · Weergaven: 44

Karstieman

Forumguru
@Skodajo: De Skoda heeft standaard geen ISO-stekkertje.
Maar misschien dat je Nomad eens kan vragen. Die weet 't volgens mij wel !
 

nomad

Senior Member
De Line-in van de carkit (dacht groen en bruin draadje) verbind je met de iso stekker die achterop de stream gaat.
Zo ziet de stream eruit:
Skoda_Audience_back_foto2.jpg

Skoda_Audience_back_foto1.jpg


En je hebt deze parts: 3B7 035 447 B for the connector and: 000 979 010 for the pins (only 5-pack) nodig.
Kan je bij elke VAG dealer bestellen en kost een euro of 5 totaal.
 

skodajo

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
De Line-in van de carkit (dacht groen en bruin draadje) verbind je met de iso stekker die achterop de stream gaat.

En je hebt deze parts: 3B7 035 447 B for the connector and: 000 979 010 for the pins (only 5-pack) nodig.
Kan je bij elke VAG dealer bestellen en kost een euro of 5 totaal.

[/ QUOTE ]

Bedankt voor de foto's en de uitleg. Ik moet dus 2 parts kopen, een connector (dat is de iso stekker?) en de pins. Waarvoor heb ik die pins nodig, of snap ik er nou niks van. En waar komt de connector?
Sorry ben een n00b op dit gebied...
 

remo

Lid
Er zijn tegenwoordig ook tussen kabels te koop speciaal voor de parrot carkits die je tussen de orginele autostekkers en de radio kan koppelen, zoals bij de O2 die geen iso stekkers meer heeft maar een most-stekker.
 

skodajo

Nieuw lid
Even een update: ik heb gebeld met S-point Amsterdam (vlakbij mn werk). Er is hier dus een verschil tussen de Audience en de Stream. Bij gebruik van de genoemde parts, komt het geluid bij de Stream 'slechts' over 1 box en is niet te regelen via de radio. Dit dus in tegenstelling tot de Audience.
Vanmiddag komt er een nieuw soort stekkertje binnen, waarbij ook bij de Stream geluid over 4 boxen mogelijk zou moeten zijn. Ik hou jullie op de hoogte!
 

Wiseguy

Actief lid
Hmmm.... tegen mij vertelde de dealer dat de carkit rechtstreeks op de stream aangesloten is,,, en ik heb toch echt geluid over beide boxen.... misschien hebben ze dan toch dat ene kabeltje er tussen gezet... /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

skodajo

Nieuw lid
@wiseguy: Het had bij ons ook wel over twee boxen gekund (we hebben er trouwens 8), maar onze inbouwer had gekozen voor 1 box en ik vind dat eigenlijk wel prima zo. Kun jij het volume ook regelen met de radio?
 

Wiseguy

Actief lid
Yep.... volume van het gesprek bedoel je? Dat kan ik gewoon met de volumeknop van de radio harder en zachter zetten....
 
Bovenaan Onderaan