Op zich leuk, als de verhouding tussen je budget en de leaseprijzen inmiddels niet in negatieve zin veranderd is... zit er weer een vergelijkbare O2 in, of wordt dat lastig?
Nou die is wel in negatieve zin veranderd. Budget is gelijk gebleven (maar is bij ons bedrijf aan de lage kant) alleen de leasebedragen zijn omhoog gegaan. En deze auto had ik eigenlijk als goedmakertje gekregen.
Zat namelijk zo, ik wou occassionlease vanwege het lage budget. Had ik een Ocatvia combi uitgezocht, geloof een ambition business. Contract en alles was rond, belt de leasemij. een week later dat ze die auto per ongeluk aan iemand anders hadden verkocht!!!
Ik en mijn baas over de zeik, en toen hebben we gezegd contract is contract, zorg voor een vergelijkbare auto.
Toen heb ik bij wijze van suggestie drie Octavia combi´s voorgesteld van Autotrader, alle 1.9 tdi, zelfde km-stand en occassionprijs waaronder een identieke auto (ambition business), een luxe (Elegance Business) en een ambition met sportpakket (tuning en onderstel). Uiteindelijk kon de leasemij de luxe auto voor het zelfde oorspronkelijke bedrag aanbieden, na aftrek van coulance etc., en dat is hem toen geworden.
Ben dus bang dat ik nu met minder genoegen moet nemen. Gelukkig heb ik een super fleetmanager, die wellicht weer ergens een mooi Octaafje wegplukt voor een mooi prijsje.