Blub, blub.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
En, je staat op Geenstijl.nl :tongue:

Je bent nu dus wel beroemd voor een dag...

Succes met de verdere afwikkeling. Gelukkig heb je zelf niets.

Arnoldotje

Forumguru
Bedankt voor alle reacties en steunbetuigingen.

Alles is inderdaad goed met mij, had alleen natte voeten. Daar kom ik wel weer overheen.

@Exciter: heb je een link van geensteil.nl? kan mezelf niet vinden.

Arnoldotje

Forumguru
Ja ik ben inderdaad gefilmd.
Deze link had ik al gezien, maar staan inmiddels ook filmpjes op Youtube.

Ach leuk om terug te zien en ook weer niet, telefoon staat roodgloeiend van bekenden die me op tv gezien hebben. En dat nog wel terwijl ik aangaf niet gefilmd te willen worden......

Fabia

† In Memoriam
Gelukkig heb je er niks aan overgehouden dan een hoop belangstelling. Je hebt het nog aardig droog weten te houden als ik het filmpje zie.

cvegreen

Forumguru
Ik vind het toch bezonder dat je zoals Fabia al aangaf zo droog bent gebleven. Op die manier kunnen we daar nu ook een hoofd op plakken onder jou nick.

Wasmachineman

Forumguru
Veel geluk heb je dus gehad en jammer van je auto maar die is vervangbaar !

:ot:
Ik reed vandaag van Hoorn via Enkhuizen naar Zwolle en terug en zag dus veel ongelukken onderweg maar ook 2 auto's te water. Overal was al actie in de vorm van hulpdiensten etc. Gelukkig. Ik heb altijd wel een deken en een zak met schone werkkleding in de auto. Die werkkleding kan ik altijd geven aan iemand in nood, maatje 52 dat wel ! Zal ook wat standaardpeukies en aansteker in deze tas stoppen, niet voor mij natuurlijk maar de ongelukkige !!

nemo

Senior Member
Nou Arnold, daar sta je mooi op. Geweldig commentaar bij het filmpje "na de laptop werd ook de man gered". Wat een geluk dat het er niet zo diep was! En dat je geen letsel hebt. Ik heb vandaag teveel auto's gezien die TL waren, in het water lagen etc, dus je was iig niet de enige ;)

Tallguy

Forumguru
Zag je net met een beteutert gezicht zitten op je auto op RTL4 nieuws...en daarvoor ook al. Viel me op dat je remlicht nog brandde...vreemd he?
Nou ja...je bent bekend geworden, maar de manier waarom is minder. Nu hoop ik dat het niet in je hoofd blijft spoken vannacht...en goede nachtrust na zoiets is ook van belang!
Sterkte nogmaals!

michelover

Forumguru
Blij te zien (RTL) en te lezen dat het allemaal goed met je is. Auto kan je altijd vervangen. En gelukkig is er bij Skoda nog wel wat te halen. Leuke Yeti die kan misschien wel een slootje nemen.:baby012:

skodaoctavia2

Actief lid
Ik hoop dat je een mooie auto er voor terug krijgt. en geen slapeloze nachten er aan overhoudt. succes

ik had graag dat youtube linkje willen hebben als het mogelijk is, die geen stijl linkt speelt bij mij niet af.

Arnoldotje

Forumguru
Houdt het dan nooit op....

Voorkant Telegraaf, Dagblad van het Noorden en waar niet eigenlijk.
Ben blij dat ik kan zeggen: Gelukkig heb ik de foto's nog.

Al met al een prima nachtrust gehad. Mijn lichaam is weer enigzins tot rust gekomen, na een dag onder spanning te hebben gestaan. Ik geloof alleen niet dat er veel van werken komt, want ik krijg van alle kanten mail en smsjes welke me van het werk houden.

Weet nog niet wat er met de auto gaat gebeuren. Zal wel een nieuwe mogen kiezen denk ik. Maar ik vrees dat het niet zo'n luxe wordt als ik had. En dat vind ik erg jammer. Want het was echt een topauto, die octavia.

Exciter

Administrator
Ik vind wel, dat jij ter plaatse echt relaxed overkomt. Heel goed, hoe je de rust hebt gehouden, geen paniek, lekker je spulletjes bij elkaar en wachten op hulp.

Ik hoop, dat het mij nooit overkomt, maar als hier in het ziekenhuis een calamiteit plaatsvind, en ik dienst heb als ploegleider BHV, wil ik graag, dat alle mensen zich ook zo gedragen als jij. Dat zal mij goed uitkomen. Complimenten, joh. Jij bent echt "het ideale slachtoffer".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan