Blijvend gerammel in bestuurdersdeur

mvmontfoort

Nieuw lid
Ik ben er ook nog niet voor terug geweest bij de dealer. (tijdgebrek)

Het is vooral als de auto nog koud is.
Heb je het ook als de auto stil staat? Ik vooral onder het rijden.

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat.

Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Alvast bedankt voor het begrip.[/MODERATORBREAK]
 

Gege

Lid
Neen, gerammel treedt alleen tijdens het rijden.
Koud of warm maakt niet echt een verschil (denk ik).
 

mvmontfoort

Nieuw lid
Ik denk dat het toch echt het portier is en niet de luidsprekers. Binnenkort wordt er leer achteraf ingebouwd en halen ze sowieso alles los. Even afwachten.....óf het is weg, óf het is erger.....

Maar laat onverlet dat ik toch echt een keer een afspraak moet maken om hem na te laten kijken, want bij 2800/2900 toeren zoemt er iets mee in het dashboard. Maar dan moet je wel goed luisteren hoor....ja ik wordt ook para en hoor dadelijk dingen die er niet zijn. :lol:
 

mvmontfoort

Nieuw lid
Leer is inmiddels ingebouwd en de kraakjes zijn nu echt weg. Het zit hem dus in het portier dat dan waarschijnlijk af fabriek niet helemaal goed is gemonteerd/ vast zit...

Nu eigenlijk nog de luidsprekers laten fixen, want bij de bassen merk je dat het te zeer vibreert.

Maar ik ben al blij dat het gekraak weg is.
 

ajan

Lid
Bij mij heeft de dealer een modificatie uitgevoerd aan de speakers.
Het geluid is hierdoor echt veeeeeel beter geworden.

Bij mij is de modificatie nu ook doorgevoerd....
't Is nog steeds niet goed. Moet je voor de grap het nummer Just the way you are van Bruno Mars eens draaien en dan met name de eerste pak-em-beet 20 seconden.....
Probeer het dan nog eens en dan alleen de speaker links-voor aan en volume op 15-16.
Brrrrrr, alsof de hele deur eruit komt..

Overigens als ik alleen de rechterachter speaker aanzet (volume op 16), gaat het op een gegeven moment ergens voorin heel hard 'ploppen'. Komt niet uit een speaker volgens mij. herkent iemand dit?
 
Bovenaan Onderaan