Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
Volgende keer een Dacia Duster met dolfijntje's ....... Is je winstuitkering de volgende keer nog hoger.....

Winst uitkering........ wat was dat ook alweer.........??? Ze praten er altijd veel over maar de laatste 10 jaar nooit gezien...
Ja! Another one drives the Duster! Ik heb het vermoeden dat er dan wel andere uitgaven te doen zijn, het is net als stoppen met roken, het geld hou je toch niet over. (Geloof me, ik heb ervaring)
 

vleier

Forumguru

Denk dat het wel hoog staat. Veel veranderingen zijn hier door de eigenaren zelf na de aanschaf gedaan. Bij jou alles door de dealer.

En een audi van 10k meer valt wel mee. Had meer verwacht. En hoeveel procent van je verkoopwaardes mag jij dan in totaal gebruiken voor een leaseslet dan?
 

vleier

Forumguru
Ken die dat zakelijke hoertje dan ook al leasen ???
En maar klagen die leaserijders........:deuk:

Nee die is helaas niet belastingaftrekbaar (leuk woord als je het erover hebt haha).
Maar ik zie dagelijks van die leasewagens die er echt een stuk slechter uit zien haha
 

vleier

Forumguru
Een gelijkwaardig uitgeruste auto van Audi kost ook wel meer ja, behoorlijk, maar valt ook bij mij buiten budget.

Zo werkt dat niet (helaas), maar de kosten ten opzichte van de inbreng is in een gezonde verhouding, zoals dat heet.

Jha zo ken ik nog wel meer gezonde verhouding.
Bv de mac. Ik eet daar voor ongeveer 40 euro aan vlees weg. Ik houd dat.ook op een gezonde verhouding. Krijg alleen vaak wat anders te horen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Jha zo ken ik nog wel meer gezonde verhouding.
Bv de mac. Ik eet daar voor ongeveer 40 euro aan vlees weg. Ik houd dat.ook op een gezonde verhouding. Krijg alleen vaak wat anders te horen.
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk over kom, want die vergelijking slaat als kut op Dirk, Roel. :pardon:
 

vleier

Forumguru
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk over kom, want die vergelijking slaat als kut op Dirk, Roel. :pardon:

Mijn tekst slaat op.gezonde verhouding.
Wil.je het zakelijker hebben?

Ik zorg voor een productie van om en nabij de 1.2 mil per jaar.
Ik krijg niets wat in die verhouding staat haha
 

vleier

Forumguru
Als de verhouding echt 1 op 1 was reed ik een Bentley. Maar dat is eigenlijk bedrijfsgeheim. ;)

Alles kan. Wil je niet hebben dat de vrouw weet van je bentley is het een mooie oplossing om die ergens anders neer te zetten en dan de skoda gebruiken om er naartoe te gaan.
 
Bovenaan Onderaan