Bij mirrorlink blokkeert de app tijdens rijden.

xplain

Forumguru
@Arnoldp waarom zo ingewikkeld? Gewoon vim laten vrijschakelen bij Antera of zelf via obdeleven en mirrorlink blijft werken bij rijden
 

Rallye

Forumguru
Waarbij het inderdaad nog de vraag is of het niet-werken van Waze tijdens het rijden een gevolg is van Nederlandse voorschriften. Apple Maps werkt immers met Carplay wel. Google Maps met Android Auto ook....
 

Arnoldp

Nieuw lid
Goed punt. waarom zo ingewikkeld weet ik eigenlijk niet. De makelijkste weg ligt vaak zo voor de hand.....
 

Antera

Donateur
Het feit is niet dat de auto weet waar die rijd maar dat het feit is dat het standaard geblokkeerd is oa hier in nl en dat word bepaald door de software intern en niet door een APP lijkt mij
 
Als je een dongel koopt van obdeleven en deze app op je Samsung zet (werkt alleen met Android).

Zou je hem kunnen instellen dat ie ook werkt tijdens het rijden.

Een maatje van me heeft zo’n dongel.

Je moet wel eerst smartlink/mirrorlink activeren als je dat niet hebt. (kosten 234 euries).
 

Rallye

Forumguru
Dat gaat over het activeren van Mirrorlink in Motion. Dat lijkt dus naast Video in motion een aparte setting? Ik denk overigens dat je eerst wel Smartlink geactiveerd moet hebben....
 
Als je een Android telefoon hebt kun je obdeleven downloaden. Dan kun je je type auto selecteren (alleen VAG auto’s).

Bij Skoda kun je o.a. Mirrorlink in motion en video in motion activeren.

MAAR je moet idd mirrorlink wel geactiveerd hebben.

In mijn geval heb ik mirrorlink nog niet geactiveerd. Ik hoop nog steeds dat iemand van hier er een trucje voor heeft zonder dat het 250 euro kost :wavecry:
 

Rallye

Forumguru
Daar zitten velen op te wachten. Ik heb hem nergens langs zien komen......

Bij VAG geldt de vrijschakeling van Smartlink dan wel weer voor zolang de auto bestaat. Ik begrijp dat je er bij BWM elke die jaar opnieuw voor moet betalen.....
 
Bovenaan Onderaan