true... maar diep vanbinnen zijn de kernels hetzelfde als je het mij vraagt... uiteindelijk zijn ze allemaal met een stukje software geflashed, mijn gedachte is nog altijd ; wat er in kan , kan er zeker weer uit! enkel de wijze waarop .. dit lijkt mij toch met Odb eleven ( geen fan van ) of Vcd Pro wel op te lossen ? De dealer vraagt normaal gesproken de unlock code op bij Pon , daar betaal je voor , ALS de dealer het al wil doen .... maar uiteindelijk is het vrijgeven een kwestie van een nummertje kloppen.. correct me if im wrong
Let wel TS heeft een Fabia 3 met Bolero radio dat is weer geen MIB
Maar geen volledig MIB toestel zoals gebruikt in O3 of S3 / zijn de hardwarenummers van de headunit wel hetzelfde als O3/S3Volgens mij is de Bolero op een Fabia III gewoon hetzelfde als de Amundsen, maar dan zonder navi. Zie bijvoorbeeld de handleiding voor beide systemen: die is gecombineerd. Ik weet niet of de TS Smartlink geactiveerd heeft (is dat modig voor Mirrorlink?), maar dan zou ik gewoon Android Auto gebruiken.
Voor het activeren van Smartlink is een live-verbinding met de fabriek nodig. Wel iets meer dan flashen dus. Ik heb er bij gestaan toen ze die van mij activeerden.......
Als ik dat wist ...had ik het zeker al gedeeld , deze info heb ik verkregen na navraag bij een vag specialist ... chassisnummer gebonden ? Mib gebonden ? Ik weet het niet ... vind het gewoon vaag , je knoopt uiteindelijk alle modules aan elkaar en creëert een soort centraal zenuwstelsel , waarom dan het een wel en het ander niet benaderbaar of bereikbaar maken ? Uiteindelijk wil een dealer er natuurlijk aan kunnen verdienen , logisch .. maar onhandigMag jij zeggen welke nummertje en helaas is dit niet met VCP aan te passen.
@Reinierlambers : als gezegd, voor activeren is een link met de fabriek nodig. Daarbij wordt het hele systeem bekeken, zo was mijn indruk. De hele radio en maxidot gingen op Tsjechisch tijdens de communicatie. Voor het flashen zou je dus ook die verbinding moeten faken.....