Besteld! S3C 2.0 TDI DSG 110kW Style Business

Gysman

Actief lid
Ik ga de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is, maar de leveringsafspraak is gemaakt: volgende week woensdag. Dat maakt het totaal op precies 2 maanden na bestelling.
 

Gysman

Actief lid
Daar is tie dan. 17 inch valt me niet tegen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik 2 maanden met een talisman met 16 inch gereden heb. :)

skoda_1.jpg

skoda_2.jpg
 

Gysman

Actief lid
Heb volgende week een afspraak met antera voor de nodige vagcom tweaks, en dan zal dat wel ter sprake komen. Nog geen beslissing over genomen.
 

Gysman

Actief lid
Auto is afgelopen vrijdag door Antera even getweakt.

Auto werd eerst even uitgelezen om te kijken wat er al op en aan zat, en of er fouten waren geconstateerd. Vervolgens de volgende aanpassingen gedaan.

- Smart light assist onthoudt nu de laatste stand
- Dagrij verlichting: achterlichten aan
- Dagrij verlichting: wimpers aan
- Openen/Sluiten: Derde remlicht knippert mee
- Openen/Sluiten kofferbak: geen piepjes meer
- Alarm via claxon geactiveerd
- Offroad informatiescherm geactiveerd (ik heb een grote tuin)
- Lampjes van ventilator tonen ook de snelheid in auto-modus
- Gasrespons aangepast
- Trailer stability control (heet dat zo?) geactiveerd.

Spacers staan nog even in de wacht.

Antera is een topper: veel kennis (vrijwel alle codes uit zijn hoofd) en een heel aardige vent. Thanks!
 

xplain

Forumguru
Spacers in wacht omdat je twijfelt om het te doen? Ik ben alleszins heel benieuwd en twijfel zelf ook sterk om het erop te gooien
 

Gysman

Actief lid
Ik twijfel over de spacers. Vind de looks eigenlijk wel ok, en de ride met DCC ook. Vraag me af of het me qua looks nog heel veel gaat brengen.
 

Arnie

Actief lid
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de volgende 2...

- Offroad informatiescherm geactiveerd (ik heb een grote tuin)
- Lampjes van ventilator tonen ook de snelheid in auto-modus

Wat laat het offroad info scherm precies zien?
En wat bedoel je met de snelheid met de lampjes?
 

Gysman

Actief lid
En.... hij is weer weg. Nieuwe baan, nieuwe auto. Geen leaseauto meer, dus moest op zoek naar iets anders. Wilde prive geen DSG, maar wel automaat. Volvo altijd mooi gevonden, dus nu trotse eigenaar van een XC70 D4 Summum uit 2014. nog geen 160k op de klok, dat valt bij Volvo in de categorie "net ingereden". We gaan het zien :itwasntme:

Het was me zeer aangenaam hier, leuke dingen gelezen. Aan een ieder die hier leest en post en met name degenen die mij geholpen hebben met mijn vragen: het ga jullie goed. Af en toe lees ik hier nog wel eens mee.

Houdoe!:yeehaa:
 

Henrik

Forumguru
Jammer natuurlijk, maar gefeliciteerd met je nieuwe baan én met je XC70. Prachtige wagen met een heerlijke motor! :jaja:
 
Bovenaan Onderaan