Besteld: Octavia RS Combi Race Blue

Rallye

Forumguru
Gisteren even gebeld met de dealer. Hij is gebouwd en staat in Tsjechië te wachten op transport......
 

Rallye

Forumguru
Dat zou wat optimistisch zijn. Mijn dealer hoopt nog voor de meivakantie te kunnen leveren. Wat mij betreft liever erna....
 

Rallye

Forumguru
RS Red interieur

Op Autoscout24.nl staat een RS Combi in Rallye Groen. Geen kleur voor een Octavia (wat mij betreft). Wel de eerste echte foto's van het RS Red interieur dat ik ook krijg:

interieur 1.JPG interieur 2.JPG interieur 3.JPG interieur 4.JPG

Ziet er goed uit, al zeg ik het zelf!
 

sitechris

Donateur
Nice, net als bij de GTI lekker veel rode accentjes. Vind ik persoonlijk erg mooi ogen! Geeft interieur net even dat extraatje.
 

JvK

Lid
Ik heb in deze gezeten. Op de foto ziet het er best goed uit. Alleen in werkelijkheid vallen de verschillende soorten bekleding best wel op. Zitting stof, zijwangen leer, front deel van zitting en bovenkant rugleuning alcantara.
Ik heb dan ook maar een offerte met vol leer laten opmaken.
 

Rallye

Forumguru
Vol leer was mooi geweest, maar kost incl. stoelverwarming 1000 euro. Dat ging mij te ver. Voordeel van de nieuwe bekleding is ook dat er nu meer verschil is met mijn huidige auto.
 

___JC___

Forumguru
Oei ik vind de nieuwe stoelen wel een verbetering moet ik zeggen, maar waarom die drie vlakken in de zitting en in de rugleuning ook niet in alcantara? Luxe uitstraling heeft dat toch.
 

sitechris

Donateur
Schitterende kleur, de RS kleur bij uitstek! Mbt alcantara, is uiteindelijk natuurlijk een kostenaspect. Maar ach......ze zitten wrsnl heerlijk, dat is het enige wat telt.
 

___JC___

Forumguru
Dat het iets goedkoper is snap ik, maar dat trekt je toch gewoon ff door over de hele rugleuning en zitting? Mag je de wangen nog in leer houden, ziet er veel sjieker en mooier uit IMHO.
 
Bovenaan Onderaan