Besteld: Octavia RS Combi Race Blue

Rallye

Forumguru
Vandaag de knoop doorgehakt en mijn tweede Skoda besteld (overigens onder inruil van de eerste): de RS Combi in Race Blue.
Opties:
- 18"
- Sunset
- Verhoogde laadvloer
- mistlampen met bochtverlichting
- reservewiel
- PDC voor en achter
- dubbele bodem in kofferbak
- MDI
- dorpelbescherming achterportieren.

Levering vermoedelijk eind april. Ik kan niet wachten.......
 

MarcoO2

Forumguru
Gaaf! Een RS in de enige juiste kleur! Eind april, dat valt mee!

Heb je nog een leuke inruilprijs gekregen voor je eerste RS?
 

Noord26

Forumguru
Nice! Heb je nog een korting afgesproken als je in de tussentijd je RS particulier weet te verkopen?

:rolleyes:
 

mmarechal

Actief lid
:worshippy:... over een auto gesproken! :cool: Geweldige keuze...! Gefelicteerd en veel plezier met de voorpret!
 

Rallye

Forumguru
Bedankt voor de complimenten. Particulier verkopen zie ik niets in; ik weet ook niet of de auto dan echt meer zou opbrengen. Maar als je een goed bod doet........

De inruilprijs viel niet mee, laat ik het daarbij houden. Dat ligt niet aan de dealer, maar aan de tijdgeest. Vooruit kijken is het devies!
 

SileX

Senior Member
En weer een nieuwe RS op de weg! - congrats !

De corner verlichting heb ik uit laten zetten, vond ik niet er uit zien op de RS. En xenon, en LED strip EN dan nog eens een mist lamp aan in de bocht!

Heb je DSG ?
 

Rallye

Forumguru
Ik zal het zelf niet veel zien, en wij rijden veel op B-wegen. Daar lijkt het mij wel handig. Hoewel de xenons ook meedraaien inderdaad. DSG heb ik niet. We hebben het niet nodig en dan wordt de auto nog duurder.........
 

sitechris

Donateur
Schitterende auto en dito kleur. En mbt de DSG, met het handje schakelen is ook gewoon erg leuk. Ga je de RS nog laten chippen?
 

Rallye

Forumguru
Inderdaad. Daarom heb ik nu coming home/leaving home niet aanstaan. Als het via de mistlampen kan zou mooi zijn. Kan de dealer dat ook?
 
Bovenaan Onderaan