Beste vakantieauto: Skoda Octavia Combi

Rolle

Senior Member
3 fietsen , 3 personen, alle bagage ... Met z'n allen voor een week naar Italië. Geen dakkoffer, geen fietsendrager, maar gewoon alles IN de auto en dan zit je comfortabel voor zo'n lange rit. En dan heb ik nog 'maar' een Fabia Combi.

Fabia Combi was volgens mij ook gezinswagen van het jaar 2010 in de klasse tot € 15.000

Heb je daar foto's van?
 

laagvlieger

Forumguru
Je bent niet de enige die dat niet gelooft. :D Ik zou het nog eens moeten doen er eens foto's van maken. Eigenlijk gaat 2/3 van de achterbank plat, van die fietsen gaat het voorwiel eruit en drie fietsen gaan plat op elkaar. 1/3 achterbank staat dus recht en is een volwaardige zitplaats. Tussen de fietsen is er ruimte voor de voorwielen en bagage. Wat er over is gaat bovenop, in de tussenschotten achter of achter de passagierszetel. Zodat alles steeds gekneld zit. Het is een praktische auto maar je moet ook praktisch denken om er het maximale uit te halen.
 

AGTon

Forumguru
Een maand geleden voor het eerst met de Roomster op vakantie geweest naar Zuid-Belgie. Op de heenweg met 2 kinderen op de achterbank en terug zat oma er nog bij. Ik heb wel een dakkoffer gehuurd en dat was maar goed ook. Speelgoed en loopfietsjes kan je niet zo makkelijk klein maken :). Hoe dan ook hebben wij heerlijk gereden en iedereen (behalve oma, die had op de middelste plek tussen de kinderen) had voldoende ruimte.
 
Bovenaan Onderaan