Ik ben ook in zee gegaan met die verzekeringsaanbieding van Skoda/Dieteren (Acctel).
Uiteraad kan het zijn dat ze ergens de randjes eraf lopen, heb mijn verzekeraar toen ook op de hoogte gesteld (heb mijn andere nog bij hem lopen, en ga terug nadat hun aanbieding, terug is zoals mijn huidige).
Mijn verzekeraar had hier helemaal niets tegen en gaf me zelfs gelijk ! (ben een goeie klant zeker

)
Jaren geleden had ik wel hele dure verzekering en die heeft me helemaal teleurgesteld, en bedrogen ook nog eens klaar en duidelijk, maar wat doe je ertegen, daarom zo snel mogelijk overgestapt naar een andere (mijn huidige), en die heeft toen dan ook nog eens gezorgd na 3 maal aangetekend schrijven naar de vorige, en met een zaak tegen hen aan te spannen, een som vergoed gekregen (zogezegd als teken van goodwill) zo zeiden ze toch.
Heb hen duidelijk gezegd dat goodwill van een verzekering een utopie is, en dat ze (de telefoniste) maar rustig haar droom van die utopie maar verder verkondigde maar niet tegen mij.
Dus het is me gelijk, als je aan het einde zit zoals dit, hangt veel af van je agent en
zijn goodwill en mogelijkheden.
In een
ver verleden dreigen met alles openbaar te maken help ook wel, zelfs na "vertikaal geclasseerde" dingen tegenover een CD, met aangifte van vluchtmisdrijf, was toen uitermate verbolgen dat dit kon, en mijn dreigementen hebben toen wel geholpen.
Hopelijk gebeurd er me met deze wagen verder ook niets, en ga ik rustig na een paar jaar terug naar mijn huidige verzekeraar.