Beetje TLC bij de oude Skoda Fabia Combi

HenkHenkHenk

Senior Member
Ja alleen zo pas ik in :) ik ben niet de kleinste. Maar voor een B segment auto zit ik best wel lekker. Normaliter moet ik vaak uitwijken naar mpv’s wil ik een beetje goede zicht hebben.
 

turboturbo

Forumguru
Herkenbaar! Met mijn 1,92m kwam ik er ook achter dat ik eigenlijk minstens een C segmenten zou moeten hebben. De mrs. is ook al niet klein en (dus) onze kinderen ook niet, dus dat werd al gauw krap.
De stoel in mijn Fabia I stond ook zover naar achter dat ik telkens tegen de B stijl keek als ik over m’n schouder wilde kijken.
 

HenkHenkHenk

Senior Member
Haha, zelfde reuze-gen denk ik zomaar :tongue:
De oudste van 5 heeft ook al maat 32 en ook bijna 1.5 meter , als de fabia de geest geeft dan maar kijken voor een Octavia als 2de auto. Heb wel eens tijdens cursus naar buitenland de S90 van werk meegenomen.. daar passen we ook goed in maar geen S90 geld jammer genoeg Haha
 

HenkHenkHenk

Senior Member
inmiddels 3 kids... de Fabia werd echt te klein. Ik heb nu sinds jaartje of 2 een V70.

Heerlijke auto hoor.. alles erop en eraan mega luxe en ruim .. toch merk ik dat ik de Skoda wel leuker vond rijden toch .. ik ga denk toch weer voor een Skoda kijken.. denk een octavia te klein met 3 kids .. mischien toch meteen voor Superb kijken ?
 
Bovenaan Onderaan