Tsja jij wilde in de modder kruipen............verkeerde beroep gekozen
Exact dit, zonder de berekening precies, zei ik nou ook tegen degene met wie ik was, haha.5 euri voor 20 sec. incl. batterij.
Kostprijs batterij Duracell CR2032 = 0,94 euri per stuk.
Loon is dus 4,06 euri voor 20 sec.
Per minuut 12,18 euro maakt € 730,80 per uur stel je maakt 8 uurtjes verspreid over een week is toch € 5.846,40 per week en dat weer voor een maand is mooi € 25.395,07 cashen.
Heb het verkeerde beroep gekozen
Volgende keer gewoon even zelf doen want het stelt niets voor en snel verdiend dus.![]()
Hij moet telefoontje aannemen, luisteren naar t gesnavel van de mensen die in paniek zijn, deur opendoen, pinbetaling aanmaken, administreren. Kan hem zomaar tientallen seconden meer kosten hoor.5 euri voor 20 sec. incl. batterij.
Kostprijs batterij Duracell CR2032 = 0,94 euri per stuk.
Loon is dus 4,06 euri voor 20 sec.
Per minuut 12,18 euro maakt € 730,80 per uur stel je maakt 8 uurtjes verspreid over een week is toch € 5.846,40 per week en dat weer voor een maand is mooi € 25.395,07 cashen.
Heb het verkeerde beroep gekozen
Volgende keer gewoon even zelf doen want het stelt niets voor en snel verdiend dus.![]()
Niets opvallends aan hoorOpvallend vond ik dat je na het verwijderen van de batterij....................................
Die tientallen seconden halveren dan sowieso jouw berekeningTja die tientallen seconden werk zal enorm veel aan het geschetste bedrag gaan doen
Of zit er nog werk richting de Belastingdienst aan vast?![]()
![]()
Ik lees in je antwoord niet waarom het niet opvallend zou kunnen zijn.Niets opvallends aan hoor
Staat bij mijn Fabia 4 ook zo beschreven in de manual.
En dus gewoon maar even gedaan tijdens het wisselen van batterij