Al goed gasgegeven dan?Ik zit aan 2300.![]()
Al goed gasgegeven dan?
Al volledig uitgetest?
Van onze goede vriend ali natuurlijk...Linkje?
Sent from my VF-895N using Tapatalk
Redelijk fel ja... Dus veel licht! Lichtje overweeg ik nog om witte leds te laten inbouwen door @Level42precies redelijk fel. nu nog het lichtje in de koffer zelf hé![]()
Ook nog even foto van de omgebouwde led achterpinkers en led achteruitrijlichten....
Auto nu volledig led omgebouwd!![]()
Koplampen blijven gewoon xenon denk ik... Is trouwens ook mooi wit..Nu de koplampen nog![]()
![]()
Heb enkel mijn achterpinkers omgebouwd naar led. De voorste is geintergreerd in de ledstrip. Foto materiaal is moeilijk... Is ook gewoon oranje licht eigenlijk... Niet echt verschil met oranje lampjes.
Achteruitrijlicht is wel veel feller dan origineel licht en ook veel witter! Zal er straks foto van trekken als donker is...
Is idd raar van skoda dat ze dit niet doen in de Superb. Als je ziet in de octavia hoe groot het succes is met de vRS, zouden ze toch gemakkelijk een vRS in de Superb kunnen lanceren. vRS waardige motoren genoeg in de groep.Over de superb nu zeker dat hij uiterlijk zo mooi is vind ik het wel jammer dat er geen RS versie in komt. Tenslotte heeft Audi ook in elke reeks een RS. Wat zou het fantastisch zijn een superb RS diesel met de 313 pk biturbo of een benzine met de nieuwe S4 motor erin.
Mine too met mijn RS-jeDas mijn dagelijks plezier![]()