Bandenspanning

Tees

Donateur
1.5 bar in 3 weken??? Da's wel heel veel Menno. Behalve als je bij 20 graden (of met warme banden) opgepompt hebt en bij 0 graden gemeten hebt, is er toch iets geks aan de hand. Ik verlies door temperatuurverschil hooguit 0.3-0.4 bar (bij 2.3/2.8 bar begindruk). En meer dan 0.2 omlaag vind ik eigenlijk al teveel...
 

TL@

Forumguru
De kosten maken niet, dat is voor de leasemaatschappij (mijn huidige Benz heeft ook een actief systeem met de bandendruk die afleesbaar is op het scherm in de auto en de app)
 

SkodaJosh

Senior Member
Tot nu ben in wel tevreden van het ABS systeem. Je kan dan wel de druk niet aflezen waardoor je sowieso periodiek moet controleren maar hij geeft wel aan om welke band het gaat als er een verschil is tussen de banden. Daarom smijt ik men winterband er ook altijd zelf op. Systeem even resetten en klaar.

Als het voor een leasewagen van je werkgever is smijt het dan er maar op zeker...dan zou ik me geen zorgen maken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: TL@

TL@

Forumguru
Inderdaad, erg rare jongens. Er is nog budget dus ik neem het maar (beslissing is op de Sup gevallen :D)
 

TL@

Forumguru
Shoppen is altijd leuk.

Auto van het werk is op dat gebied altijd wat raar, beetje decadent misschien. Het is wat het is (nu nog, misschien binnen 3-4 jaar helemaal niet meer)

Ik moet er ook 50.000km per jaar mee rond rijden (veelal echt voor het werk, 't is niet dat het enkel verdoken salaris is) dus dan verwen ik mezelf graag een beetje :jaja:
 

leon-cupra

Forumguru
Als je een “leuke” baas hebt en zijn werknemers mooie budgetten geeft, is het idd leuk shoppen. Bij mijn partner is het kiezen uit 3 modellen, geen bijkomende opties, geen kleur te kiezen,... beetje minder leuk maar nog altijd goedkoper dan zelf een wagen te kopen.
Bij ons op het werk is het met een budget. Kopen ze aan. Geen leasing. Budget was ook opgetrokken naar 40k maar moest dan wel een hybride zijn. Jonge okkazies mogen ook. Collega heeft gisteren zijn Superb IV combi besteld. Sportline met 400km op de teller.
 
  • Leuk
Waarderingen: TL@
Bovenaan Onderaan